ایران میزبان سه رویداد بین المللی کوراش شد

به گزارش مجله دور زمین، تهران (پانا) - رئیس انجمن کوراش اعلام کرد ایران، میزبان سه رویداد بین المللی کوراش در سال 2022 خواهد بود.

ایران میزبان سه رویداد بین المللی کوراش شد

به گزارش فدراسیون ووشو، رضا نصیری نژاد رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کوراش با اشاره به تقویم سال آینده این رشته ورزشی، گفت: تقویم فدراسیون جهانی کوراش و همچنین کنفدراسیون این رشته در آسیا منتشر شد و در آن ایران میزبان سه رویداد بین المللی و جهانی در سال 2022 خواهد بود.

وی ادامه داد: نخستین رویداد مربوط به برگزاری دو کمپ تمرینی و اردوی مشترک بین تیم های ملی کشور های آسیایی و غیرآسیایی است که به هدف حضور پیروز در بازی های آسیایی 2022 هانگژو صورت می گیرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کوراش اضافه کرد: میزبانی مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی آسیا، دیگر رویدادی است که در دسامبر سال نو میلادی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

نصیری نژاد گفت: میزبانی رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال 2022 بر عهده کشورمان خواهد بود که البته زمان دقیق برگزاری آن هنوز معین نشده است.

وی ادامه داد: البته برگزاری همه این رویداد ها به شرایط مقطع زمان برگزاری ارتباط دارد. در هر صورت اگر موضوع پاندمی و دیگر موارد حاد نباشد، این موارد پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2141

به "ایران میزبان سه رویداد بین المللی کوراش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان سه رویداد بین المللی کوراش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید