تهران و پاریس میزبان ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی شیراز می شوند

به گزارش مجله دور زمین، رئیس اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان فارس از برگزاری هفته فرهنگی شیراز در استان تهران و کشور پاریس اطلاع داد.

تهران و پاریس میزبان ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی شیراز می شوند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سلمان گورنگی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، از برگزاری هفته فرهنگی شیراز در استان تهران و کشور پاریس اطلاع داد و گفت: رایزنی ها برای برگزاری هفته فرهنگی شیراز در یکی از باغات شهرداری تهران اجرا شده و این برنامه سرانجام آذرماه سال جاری یا هفته شیراز در اردیبشت ماه سال آینده برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه در این هفته ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی شهر شیراز در معرض نمایش قرار می گیرد، گفت: هنرهای سنتی، صنایع دستی، فرش دستباف، خوراک های سنتی و ظرفیت های گردشگری از مواردی است که در این هفته عرضه می گردد.

رئیس اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه این برنامه در سطح بین المللی نیز برگزار می گردد، اضافه نمود: در سال های گذشته برپایی هفته فرهنگی شیراز در دیگر کشورها نظیر مالزی برگزار شده و رایزنی برای برگزاری هفته فرهنگی شیراز در پاریس نیز در حال اجرا است.

گورنگی با اشاره به اینکه سال جاری چهارمین دوره برگزاری هفته فرهنگی شیراز در سطح ملی است، اعلام کرد: استان های فارس و اصفهان به دلیل اینکه در زمینه صنایع دستی و گردشگری شاخصه های معروف تری دارند در برگزاری این هفته های فرهنگی پیشرو بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 832

به "تهران و پاریس میزبان ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی شیراز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران و پاریس میزبان ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی شیراز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید