بنزما، غایب بزرگ رئال مقابل خیرونا

به گزارش مجله دور زمین، گزارش هایی که دیروز در رسانه های اسپانیایی منتشر شد حاکی از این بود که کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، احتمالا به علت مصدومیت به ملاقات سه شنبه شب لوس بلانکوس مقابل خیرونا نخواهد رسید.

بنزما، غایب بزرگ رئال مقابل خیرونا

این حدس ها امروز تایید شد و با اعلام لیست نهایی کارلو آنچلوتی برای بازی فردا تعیین شد که کریم بنزما در این لیست حضور ندارد و به میدان نخواهد رفت. آنچلوتی البته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی ابراز امیدواری کرد که ستاره فرانسوی اش را برای ملاقات روز شنبه آینده مقابل آلمریا در اختیار داشته باشد.

یکی دیگر از شگفتی های لیست اعلام شده رئال مادرید حضور نام کاماوینگا در آن است. تا پیش از این ادعا می شد که ستاره فرانسوی دست کم بازی با خیرونا را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

درحالی که امید های رئال برای نزدیک شدن به بارسا در صدر جدول و بالا رفتن شانس قهرمانی اش روز به روز کمرنگ تر می گردد بازی فردا مقابل خیرونا برای کارلتو و تیمش اهمیت بسیار زیادی دارد. هر گونه لغزش در این بازی آخرین شانس های رئال را از بین خواهد برد. رئال بعد از 30 هفته با بارسای صدرنشین 11 امتیاز فاصله داشته و برای جبران این فاصله بزرگ تنها هشت هفته فرصت دارد.

کریم بنزما هفته گذشته در ملاقات برگشت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل چلسی آسیب دیده و به همین دلیل تعویض شد. از دیگر مصدومان رئال که مثل بنزما در بازی فردا مقابل خیرونا قادر به بازی نیستند باید به ادن هازارد، داوید آلابا، دنی سبایوس و بنجامین مندی اشاره نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2386

به "بنزما، غایب بزرگ رئال مقابل خیرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما، غایب بزرگ رئال مقابل خیرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید