برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در خوزستان

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران/خوزستان مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه های استان خوزستان برگزار می شود.

برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در خوزستان

مریم جویدراوی سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه های استان خوزستان خبر داد و گفت: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف ترغیب و توانمندسازی دانشجویان در گفتمان های علمی و با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری در دانشگاه های استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس آیین نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه شامل 2 و 4 چهار نفر دانشجو است و پس از ثبت نام، افراد در کارگاه های توجیهی مسابقات شرکت می کنند.

جویدراوی با بیان اینکه موضوعات مورد بحث در مسابقات عمومی بوده، ادامه داد: معمولاً این موضوعات قابلیت دفاع هم در موضع موافق و هم موضع مخالف را دارند و تیم های برگزیده این مرحله از مسابقات، به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان، زمان ثبت نام این دوره از مسابقات را تا 14آبان ماه بیان نمود و گفت: دانشجویان می توانند با مراجعه به صفحه مسابقه در وب سایت رویتاب به آدرس roytab.ir/monazere10 و یا از طریق شماره تماس 09018995972 اقدام به ثبت نام کنند.

وی بیان نمود این دوره از مسابقات هرساله به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2016

به "برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید