بررسی خدمات کلید سازی شبانه روزی در تهران

به گزارش مجله دور زمین، کیفیت کلید و قفل در طول عمر و ماندگاری آن بسیار موثر است. امروزه به دلایل مختلف مانند تعویض انواع قفل ، تعویض مغزی ، بازکردن قفل فرمان پدال خودرو ، باز کردن قفل انواع گاوصندوق ، ساخت ریمووت و یدک پارکینگ ، باز کردن انواع جک و کرکره پارکینگ ، بازکردن انواع قفل درب خانه و خودرو در محل و تعمیر قفل درب های معمولی و ضدسرقت به یک کلید ساز نیاز است. در ادامه به بررسی خدمات کلید سازی 24 شبانه روزی در تهران می پردازیم.

بررسی خدمات کلید سازی شبانه روزی در تهران

همانطور که گفته شد ممکن است به دلایل مختلف به یک کلید سازی در تهران احتیاج پیدا کنید. یکی از این دلایل گیر کردن کلید در قفل است. سوال اینجاست که چطور می توان از گیر کردن کلید در قفل جلوگیری کرد؟

چگونه از گیرکردن کلید در قفل جلوگیری کنیم؟

هر از گاهی لازم است گرد و خاک مغزی را تمیز کرده و با نفت یا وسایل دیگر روغن کاری گردد تا کلید در قفل گیر نکند. علاوه بر این می توانید برای جلوگیری از مشکل گیرکردن کلید و در صورت عدم اطلاع از نحوه بیرون آوردن کلید از قفل در ، روکشی در سوراخ کلید قرار دهید تا از ورود زباله و گرد و غبار جلوگیری گردد.

یکی دیگر از ترفندهای عالی که می توان انجام داد ، نصب دو قفل مستقل روی در است. به این ترتیب ، در صورت گیرکردن کلید در هنگام بسته بودن در ، می توانید از قفل یدکی استفاده کنید. کلید دوم در اینجا ناجی شما در هزینه و زمان است. توصیه می گردد وقتی که کلید در قفل گیر کرد سریعا با کلید سازی شبانه روزی در تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما برطرف گردد.

نحوه درآوردن کلید گیر کرده

برای بیرون آوردن یک کلید گیرکرده ، مهم است که مراقب باشید آن را نشکنید. چون اگر خراب گردد کار شما سخت تر می گردد. شما باید کلید را به سمت خود بکشید و سعی نکنید این نیرو را افزایش دهید. نیروی مکانیکی بیش از حد فقط باعث شکستگی می گردد. در نتیجه باز کردن در برای ورود به خانه مشکل ساز می گردد ؛ زیرا باید قفل را بشکنید. قبل از هر اقدامی بهتر است با کلید سازی شبانه روزی در تهران تماس بگیرید.

محتمل ترین علت عدم روغن کاری یا زنگ زدگی به خصوص درب های ورودی خانه های شخصی است. بنابراین ابتدا باید قفل را با اسپری تمیز کنید. در صورت عدم وجود اسپری می توانید نفت یا روغن موتور را با کمک سرنگ داخل سوراخ کلید اسپری نمایید.

چگونه مغزی قفل درب را تعویض کنیم؟

مهم ترین کاری که باید هنگام نقل مکان به خانه تازه انجام دهید ، تعویض قفل و کلید در است. برای این کار احتیاجی به تعویض کل قفل نیست ، فقط باید مغزی را عوض کنید. این فرآیند ساده است. با این حال ، مهم این است که مغزی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و آن را بخرید. نصب آن پس از خرید آسان است. با این حال می توانید از کلید سازی شبانه روزی در تهران کمک بگیرید.

فرآیند تعویض مغزی بسیار ساده است. پس از باز کردن در ، به قفل نگاه کنید. فقط در سطح هسته قفل درب یک پیچ وجود دارد. پیچ را باز کنید. به این ترتیب مغزی بیرون خواهد آمد. مغزی تازه خریداری شده را جای آن قرار دهید. سپس پیچ را دوباره داخل آن قرار داده و آن را سفت کنید. به این ترتیب فرآیند را با موفقیت به انتها خواهید رساند.

مهمترین نکته ای که هنگام تعویض مغزی باید به آن توجه کنید این است که قسمت چفت سیلندرها که عملکرد قفل را تضمین می کند ، در حالت عادی کلید به طرفین بیرون زده باشد. این قسمت که درب را نگه می دارد باید هنگام گذاشتن و خارج کردن مغزی در نظر گرفته گردد. سپس کلید را به آرامی به طرفین بچرخانید. مطمئن شوید که قسمت چفت از سیلندر خارج نمی گردد. در غیر این صورت ، نمی توانید مغزی را جدا کرده و آن را تعویض نمایید. توصیه می گردد این کار را با خیالی آسوده به کارشناسان کلید سازی شبانه روزی در تهران بسپارید.

انواع خدمات مرکز کلید سازی شبانه روزی در تهران

کلید سازی 24 خدمات مختلفی مانند ساخت کلید انواع قفل ها ، بازکردن قفل فرمان پدال خودرو ، باز کردن قفل انواع گاوصندوق ، نصب و تعمیر انواع قفل برقی ، ساخت ریمووت و یدک پارکینگ ، باز کردن انواع جک و کرکره پارکینگ ، نصب انواع قفل سنتی ، دیجیتال و هوشمند ، بازکردن انواع قفل درب خانه و خودرو در محل و تعمیر و تعویض قفل درب های معمولی و ضدسرقت را به طور شبانه روزی به مشتریان خود ارائه می کند.

منبع: اتاق
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2370

به "بررسی خدمات کلید سازی شبانه روزی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی خدمات کلید سازی شبانه روزی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید