بازی های هفته آخر مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا زیر ذره بین AFC

به گزارش مجله دور زمین، کنفدراسیون فوتبال آسیا تحقیقاتی را برای سلامت نتایج رقم خورده در هفته آخر دور پایانی بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه شروع نموده است.

بازی های هفته آخر مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا زیر ذره بین AFC

با تور قسطی مالزی سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت AFC، به دنبال انتشار گزارش هایی مبنی بر احتمال بروز تخلف و نقض قوانین در دیدارهای هفته پایانی دور آخر از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا تحقیقاتی در این خصوص شروع نموده است.

AFC در حال حاضر منتظر است تمام گزارش ها ومستندات مرتبط با این موضوع در اختیارش قرار بگیرد تا گام های بعدی را برای پی بردن به سلامت بازی هایی که در تاریخ پنجم سپتامبر (14 شهریور) برگزار شدند را بردارد.

AFC همچنین قرار است با نهاد حاکم بر دنیای فوتبال همکاری کند تا گزارش های لازم در مورد موضوع هایی که در حوزه قضایی فیفا قرار می گیرد را فراهم کند.

در ماه ژوئن امسال، AFC در نامه ای به اعضای این کنفدراسیون بر لزوم رعایت بی طرفی سیاسی در مسائل مربوط به فوتبال تأکید کرد و حالا با استناد به همان بخشنامه، کنفدراسیون فوتبال آسیا میخواهد پایبندی اعضای اش به این اصل را در بازی های آخرشان در هفته پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه آنالیز کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 824

به "بازی های هفته آخر مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا زیر ذره بین AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های هفته آخر مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا زیر ذره بین AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید