این طلسم می شکند ، باز شدن قفل دروازه استقلال، نساجی در سومین بازی

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و تیم های استقلال و نساجی در این مرحله حریف یکدیگر شدند. آبی پوشان تهران و سرخ پوشان قائم شهر در حالی باید به میزبانی استقلال در تهران به مصاف هم بروند که در این فصل دو بار در نیم فصل اول و دوم در لیگ برتر به مصاف هم رفته و هر دو بازی آنها با تساوی بدون گل سرانجام یافته بود.

این طلسم می شکند ، باز شدن قفل دروازه استقلال، نساجی در سومین بازی

شاگردان مجیدی و الهامی باید در این فصل برای سومین بار به مصاف هم رفته و تفاوت این بازی با دو بازی قبلی در این است که این ملاقات باید با رد و بدل شدن گل و معین شدن برنده به اتمام برسد.

استقلال و نساجی در طول 180 دقیقه بازی نتوانستند قفل دروازه یکدیگر را باز نمایند و در سومین ملاقات باید این طلسم شکسته شده و بالاخره قفل دروازه یکی از این دو تیم و یا هر دو تیم باز شده و با سوت انتها برنده این بازی جهت صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی شناخته گردد.

استقلال با عبور از تیم های نود ارومیه و پیکان و نساجی با عبور از تیم های آرمان گهر و گل گهر به این مرحله از جام حذفی رسیده اند و تیم پیروز این ملاقات می تواند در جمع 4 تیم برتر جام حذفی حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2205

به "این طلسم می شکند ، باز شدن قفل دروازه استقلال، نساجی در سومین بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این طلسم می شکند ، باز شدن قفل دروازه استقلال، نساجی در سومین بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید