ایتالیا 1100 مهاجر را در جنوب سیسیل نجات داد

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: نیروی دریایی ایتالیا بیش از 1100 مهاجر خارجی را که از شمال آفریقا به سوی مرزهای این کشور در حرکت بودند در نزدیکی جزیره سیسیل نجات داد.

ایتالیا 1100 مهاجر را در جنوب سیسیل نجات داد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ اقدام نیروی دریایی ایتالیا در نجات 1100 مهاجر آفریقایی تازه ترین کوشش این کشور برای نجات پناهجویان خارجی به شمار می رود. بالگردهای گشتی نیروی دریایی ایتالیا 9 فروند قایق و لنج پر از مهاجران آفریقایی را در نزدیکی سیسیل شناسایی نموده و 4 فروند کشتی در عملیات امداد و نجات این مهاجران در اوایل امروز پنج شنبه شرکت نموده اند.

بر اساس این گزارش نیروی دریایی ایتالیا اشاره ای به جزییات مربوط به هویت و ملیت مهاجران نجات یافته ننموده است. ایتالیا راه ورودی مهمی برای مهاجران خارجی برای رسیدن به اروپا به شمار می رود و در سال 2013 میلادی تعداد پناهجویان خارجی که قصد ورود به ایتالیا را داشته اند نسبت به سال قبل از آن 3 برابر شده است. بحران داخلی سوریه و مسائل شمال آفریقا تاثیر زیادی بر رشد فزاینده مهاجران خارجی در ایتالیا داشته است. در اکتبر سال گذشته بیش از 366 مهاجر اریتره ای در نزدیکی جزیره لامپدوسای ایتالیا غرق شدند. یک هفته بعد نیز بیش از 200 مهاجر که اکثر آنها سوری بودند در حادثه ای مشابه جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 480

به "ایتالیا 1100 مهاجر را در جنوب سیسیل نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا 1100 مهاجر را در جنوب سیسیل نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید