ان ویدیا نمایشگر 360 هرتز تولید کرد

به گزارش مجله دور زمین، شرکت ان ویدیا برای اولین بار نمایشگر قدرتمندی تولید کرده که نرخ تازه سازی صفحه آن به 360 هرتز می رسد. تا به امروز نمایشگرهای خوب به طورعمده نرخ تازه سازی 120 هرتز داشته اند.

ان ویدیا نمایشگر 360 هرتز تولید کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت های سازنده نمایشگر برای تولید محصولاتی در حال رقابت هستند که بازی های ویدئویی سنگین و فیلم های سینمایی پرتحرک و مهیج را به صورت روان نمایش دهند.به همین دلیل ان ویدیا یک نمایشگر تازه تولید کرده است.

نمایشگر جدید که ROG Swift نام دارد، برای اولین بار در نمایشگاه سی ای اس 2020 به معرض نمایش درآمده است. نمایشگر یادشده به طور آزمایشی برای اجرای بازی کانتر استرایک مورد استفاده قرار گرفته و نتایج حاصل از این کار در مقایسه با دیگر نمایشگرها بسیار قابل توجه بوده است.

پیش از این قدرتمندترین نمایشگرهای تولید شده در بازار دارای نرخ تازه سازی صفحه 240 هرتز بوده اند و برخی از آنها هم توسط شرکت هایی مانند دل در سی ای اس 2020 عرضه شده بودند.

ان ویدیا می گوید استفاده از نمایشگر 360 هرتز این شرکت دقت اجرای بازی های ویدئویی دارای تیراندازی را در مقایسه با نمایشگرهای 240 هرتز تا 4 درصد افزایش می دهد. نمایشگر یادشده 24.5 اینچی است و دقت آن 1080 پیکسل است. قیمت این محصول هنوز معین نیست.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 842

به "ان ویدیا نمایشگر 360 هرتز تولید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ان ویدیا نمایشگر 360 هرتز تولید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید