انتشار تصویر نو از قهرمان فرهادی

به گزارش مجله دور زمین، وبسایت جشنواره فیلم کن، تصویری نو از فیلم قهرمان نوترین ساخته اصغر فرهادی منتشر کرد.

انتشار تصویر نو از قهرمان فرهادی

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از دو روز دیگر 6 تا 17 جولای (15 تا 26 تیر) شروع به کار می نماید و فیلم قهرمان نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی تجربه خواهد نمود.

قهرمان اولین نمایش خود را ساعت 15:30 روز 13 جولای (22 تیر) در سالن اصلی گرند لومیر کاخ جشنواره تجربه خواهد نمود و روز پس از آن 14 جولای (23 تیر) ساعت 9:30 در سالن IMAX مجموعه عظیم سینمایی تازه تاسیس CINEUM به نمایش گذاشته می گردد.

قهرمان که در مجموع 5 نمایش در کن خواهد داشت در ادامه در همان روز (14 جولای، 23 تیر) ساعت 11:30 بار دیگر در سالن اصلی گرند لومیر کاخ جشنواره، 15 جولای (24 تیر) ساعت 12:30 در سالن Screen X مجموعه سینمایی تازه CINEUM و در نهایت 16 جولای (25 تیر) ساعت 8:30 در سالن SALLE DU SOIXANTIÈME جشنواره کن نمایش خواهد داشت.

استودیو آمازون حق پخش فیلم قهرمان را در آمریکا در اختیار دارد و کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه کنندگی و فروش بین المللی فیلم قهرمان را بر عهده دارد و این فیلم را در فرانسه هم اکران خواهد نمود.

در این فیلم امیر تازهی، محسن تنابنده، رعنا آزادی ور، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره های تازه هستند مقابل دوربین فرهادی رفته اند و هایده صفی کمک هم تدوین فیلم را بر عهده دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1878

به "انتشار تصویر نو از قهرمان فرهادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصویر نو از قهرمان فرهادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید