امیر مهدی زاده: فینال بازی ها را به رییس جمهور اندونزی باختم!

به گزارش مجله دور زمین، امیرمهدی زاده کاراته کای وزن 60- کیلوگرم تیم ملی ایران تاکید دارد که مسابقه فینال را به رییس جمهور اندونزی باخته، نه ورزشکار این کشور!

امیر مهدی زاده: فینال بازی ها را به رییس جمهور اندونزی باختم!

به گزارش خبرنگاران ، امیرمهدی زاده کاراته کای وزن 60- کیلوگرم تیم ملی ایران تاکید دارد که مسابقه فینال را به رییس جمهور اندونزی باخته نه ورزشکار این کشور! امیرمهدی زاده پس از کسب دومین مدال نقره کاراته ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، در خصوص مبارزه فینال خود، می گوید:همه مردم ایران از طریق تلویزیون نحوه برگزاری مسابقه را دیدند و شاهد کوشش من برای کسب مدال طلا بودند. من هر آن چه که به ذهنم می رسید و هر تکنیکی که بلد بودم را برای کسب امتیاز اجرا کردم اما گویا اصلا داوران ضربات من را نمی دیدند.

مهدی زاده ادامه می دهد: به جرات می توانم بگویم یک طلا را از کاروان ایران گرفتند و دلیل آن حضور رییس جمهور اندونزی در سالن مسابقه بود. من تنها با کاراته کای اندونزی نمی جنگیدم، بلکه رییس جمهور این کشور نیز مقابل من بود.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون، معتقد است:تنها ناراحتی من به خاطر پسرم و همسرم است چرا که می خواستم با کسب این طلا و تقدیم کردن آن به خانواده ام باعث خوشحالی آنها شوم چرا که مدت ها است که در اردو هستیم.

اعتراض مهدی زاده به نادوری بر روی سکو

کاراته کای وزن 60- کیلوگرم تیم مردان ایران، در اعتراض به نادوری انجام شده در مبارزه فینال این وزن، مدال نقره را از گردنش درآورد.

در مسابقه فینال کاراته وزن 60- کیلوگرم، امیر مهدی زاده به مصاف آروسید ریفکی از کشور میزبان (اندونزی) رفت که در جریان داوری این دیدار، شبهات زیادی در نحوه امتیاز دهی وجود داشت و 9 بر 7 نتیجه را واگذرا نموده و از کسب مدال طلا بازماند. ملی پوش تیم کاراته مردان ایران پس از مراسم اهدای مدال و روی سکو رفتن نفرات اول تا سوم، با درآوردن مدال نقره از گردنش نسبت به ناداوری انجام شده اعتراض کرد. مهدی زاده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون را در کارنامه دارد.

5، 1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 88

به "امیر مهدی زاده: فینال بازی ها را به رییس جمهور اندونزی باختم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر مهدی زاده: فینال بازی ها را به رییس جمهور اندونزی باختم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید