گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اینچه درگاهی: با شایستگی به فینال رسیدیم، می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم

به گزارش مجله دور زمین، رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: متاسفانه ما فقط سه ژیمناست را داریم که می توانند در اسباب کار نمایند و همین موضوع نتایج تیمی ما را آسیب پذیر کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اینچه درگاهی: با شایستگی به فینال رسیدیم، می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم ملی ژیمناستیک کشورمان امروز در مرحله گروهی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مصاف حریفان خود رفت که در انتها ژیمناست کاران ایران با قرار دریافت در بین هشت تیم برتر جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کردند.

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشورمان بعد از فینالیست شدن ملی پوشان گفت: خوشبختانه توانستیم جزو هشت تیم برتر قرار بگیریم و به فینال راه پیدا کنیم که این نتیجه را به جامعه ورزش و خانواده ژیمناستیک تبریک می گویم.

او ادامه داد: فکر می کنم نتیجه ای که کسب کردیم برای ژیمناستیک ایران بسیار درخور و آبرومند است، هر چند امیدوار بودیم که بتوانیم رتبه بالاتر را کسب کنیم ولی همین که فینالیست شدیم برای ما بسیار ارزشمند است. فردا بازی های فینال برگزار خواهد شد و امیدواریم در فینال نتیجه گروهی ما بهتر از این نشر بشود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه اضافه کرد: متاسفانه ما فقط سه ژیمناست داریم که می توانند در اسباب کار نمایند و همین موضوع یک مقدار نتایج تیمی ما را آسیب پذیر کرد. به خاطر آسیب دیدگی که احمد کهنی برایش به وجود آمد مجبور شدیم از آقای کیخا که تک وسیله رو است در سه وسیله دیگر نیز استفاده کنیم که باعث شد قابلیت تیمی ما پایین بیاید. در مجموع با وجود اینکه یک نفر نسبت به بقیه تیم ها کم داشتیم همه دست به دست هم دادند و نتیجه قابل قبولی را گرفتیم و برای کیخا که به فینال خرک حلقه راه پیدا کرد آرزوی بهترین ها را دارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 628

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اینچه درگاهی: با شایستگی به فینال رسیدیم، می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اینچه درگاهی: با شایستگی به فینال رسیدیم، می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید