استفاده از ماسک در هنگ کنگ ممنوع شد

به گزارش مجله دور زمین، مدیر اجرایی منطقه هنگ کنگ چین که دولت شهر تحت مدیریتش از چهار ماه پیش تا کنون دستخوش نا آرامی شده است با استناد به اختیارات خود استفاده از ماسک توسط معترضان را ممنوع اظهار داشت.

استفاده از ماسک در هنگ کنگ ممنوع شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش ایرنا؛ تلویزیون انگلیسی زبان چین، خانم کری لام روز آدینه در یک نشست خبری اعلام نمود این قانون از فردا شنبه اجرایی خواهد شد.

منطقه اداری هنگ کنگ در چهار ماه گذشته شاهد نا آرامی ها و اعتراض های متعددی بوده است که بعضی از آنها به درگیری با نیروهای امنیتی و پلیس منجر شده است.

معترضان هنگ کنگی با هدف اینکه برای نیروهای امنیتی و پلیس شناسایی نشوند اقدام به استفاده از ماسک های مختلف در تجمعات می نمایند.

از سوی دیگر روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست هنگ کنگ گزارش نموده است تسای اینگ ون رییس تایوان نیز خواهان اعمال محدودیت برای ورود مخالفان اعتراضات در هنگ کنگ به این جزیره شده است.

رهبر تایوان به مقام های این جزیره تاکید نموده است که باید برای گردشگران چینی و اتباع این کشور که علیه معترضان حملاتی انجام داده و یا باعث مشکلاتی برای آنها شده اند ، محدودیت های جدی از جمله برای سفر به تایوان در نظر گرفته گردد.

اداره مهاجرت تایوان اعلام نموده است که یک تیم ویژه برای رسیدگی به شکایات در این خصوص تشکیل خواهد شد و محدودیت هایی مد نظر قرار خواهد گرفت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 472

به "استفاده از ماسک در هنگ کنگ ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ماسک در هنگ کنگ ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید