احتمال ورشکستگی گسترده رستوران ها و نابودی میلیون ها فرصت شغلی در آمریکا

به گزارش مجله دور زمین، یک رستوران دار معروف آمریکایی هشدار داد: در صورتی که دولت نتواند به صنعت رستوران داری این کشور کمک کند، شاهد ورشکستگی گسترده آنها در آمریکا خواهیم بود و میلیون ها فرصت شغلی از بین می فرایند.

احتمال ورشکستگی گسترده رستوران ها و نابودی میلیون ها فرصت شغلی در آمریکا

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران فارس به نقل از راشاتودی نوشت: اندرو زیمرن، رستوران دار معروف آمریکایی و برنده جوایز آشپزی، هشدار داد: رستوران ها یکی از بنگاه های مالی هستند که بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا دیده و حتی پس از انتها شیوع ویروس کرونا رستوران ها در آمریکا با مشکل جدی در ادامه فعالیت خود روبرو خواهند بود.

اگرچه برخی رستوران ها توانستند با ارائه غذای بیرون بر در طول اعمال محدودیت های اجتماعی به خاطر کرونا در آمریکا به فعالیت خود ادامه دهند، شیوع این ویروس برای صنعت رستوران داری که از نظر تعداد شغل ایجاد شده در آمریکا جایگاه دوم را در اختیار دارد، یک فاجعه بود.

زیمرن می گوید: تحویل سفارش های بیرون بر درآمد کمی برای رستوران ها دارد و نمی تواند برای بسکمک از آنها با توجه به نرخ اجاره و دیگر هزینه ها راه حل جامعی باشد.

وی گفت: طرح کمک مالی دولت آمریکا به رستوران ها باید از نظر مدت افزایش یابد چرا که نمی توان برای یک بحران 18 ماهه یک کمک 8 هفته ای ارائه داد.

این رستوران دار معتقد است: صنعت رستوران داری آمریکا نخواهد توانست طی یک سال آینده و یا حتی بیشتر، به ظرفیت کامل فعالیت خود برسد.

زیمرن خواستار حمایت بلند مدت دولتی از صنعت رستوران داری که 11 تا 15 میلیون شغل در آمریکا ایجاد کرده و در بسکمک از ایالت ها 20 درصد کل مالیات را پرداخت می کند، شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1155

به "احتمال ورشکستگی گسترده رستوران ها و نابودی میلیون ها فرصت شغلی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ورشکستگی گسترده رستوران ها و نابودی میلیون ها فرصت شغلی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید