اتفاق تاریخی در بازی استقلال و مس ، امروز زنان هوادار آبی ها به ورزشگاه آزادی می فرایند

به گزارش مجله دور زمین، آبی پوشان مرکز امروز مقابل مس کرمان در چارچوب رقابت های لیگ برتر با یک اتفاق ویژه همراه خواهند بود.

اتفاق تاریخی در بازی استقلال و مس ، امروز زنان هوادار آبی ها به ورزشگاه آزادی می فرایند

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم استقلال امروز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر در حالی از تیم مس کرمان میزبانی می کند که آبی ها برای اولین بار در طول تاریخ این باشگاه از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تشویق آبی پوشان برخوردار می شوند.

شاگردان ساپینتو از دوبازی ابتدایی در این فصل با یک پیروزی و یک باخت با 3 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته اند. به همین خاطر آبی ها برای اینکه فاصله خود را با صدر جدول و مدعیان کمتر کنند از انگیزه های زیادی برای پیروزی در این بازی برخوردار خواهند بود اما کار سختی مقابل کننده کرمان دارند.

در طرف دیگر تیم مس کرمان که نتایجی مشابه استقلال را از دو دیدار ابتدایی کسب کرده هم اکنون یک پله بالاتر از آبی ها در جدول ایستاده بنابراین مسی ها حریف دست و پا بسته ای مقابل شاگردان ساپینتو نخواهند بود.

اما با تصمیم سرمربی پرتغالی آبی ها بعد از تمرین دیروز، عزیزبک آمانوف، زبیر نیک نفس، سیاوش یزدانی، محمدحسین زواری و کاوه رضایی در لیست این تیم برای بازی با مس کرمان قرار نگرفتند.

به این ترتیب استقلال همچنان امروز با سید حسین حسینی درون دروازه کار را آغاز خواهد کرد.

ساپینتو اما تصمیم دارد امروز تیمش را احتمالا با ترکیب 4-4-2 به میدان بفرستد بنابراین در خط دفاعی عارف غلامی و سیلوا به عنوان مدافعان میانی حضور خواهند داشت و در جناحین هم سلمانی و حردانی گزینه سرمربی پرتغالی خواهند بود.

اما با توجه به تجربه خوب حضور چشمی در خط میانی در بازی برابر ملوان، این بازیکن امروز هم به عنوان هافبک دفاعی وارد زمین خواهد شد و در کنار او مهدی پور و رضاوند به میدان خواهند رفت

مثلث خط هجومی آبی ها اما امروز احتمالا تغییر خواهد کرد.

سجاد شهبازازاده همچنان گزینه اول ساپینتو محسوب می شود و در کنار او قرار است یامگا و مهدی قایدی به میدان بروند. سرمری پرتغالی در بازی امروز احتمالا محمد محبی را نیمکت نشین خواهد کرد.

این بازیکن به دلیل ناهماهنگی در بازی برابر ملوان نتوانست توانایی های خود را نشان دهد اما ساپینتو حساب خاصی روی او برای ادامه لیگ باز کرده است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر مس

حسین حسینی - رافائل سیلوا - عارف غلامی - جعفر سلمانی - صالح حردانی - مهدی مهدی پور - آرش رضاوند - روزبه چشمی - کوین یامگا - مهدی قایدی - سجاد شهباززاده

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2277

به "اتفاق تاریخی در بازی استقلال و مس ، امروز زنان هوادار آبی ها به ورزشگاه آزادی می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق تاریخی در بازی استقلال و مس ، امروز زنان هوادار آبی ها به ورزشگاه آزادی می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید