آهای عشق از کاوه و خشایار منتشر شد

به گزارش مجله دور زمین، تهران (پانا) - تک آهنگ آهای عشق به خوانندگی کاوه و خشایار در ژانر موسیقی پاپ در حالی منتشر شد که قرار است موزیک ویدیو این اثر به صورت فیلم کوتاه موزیکال با حضور نیلوفر پارسا بازیگر سینما و تلویزیون نیز در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد.

آهای عشق از کاوه و خشایار منتشر شد

آهای عشق عنوان تازه ترین تک آهنگ کاوه و خشایار از خوانندگان موسیقی پاپ کشور است که با ترانه، موسیقی و تنظیم خشایار لزومی و نوازندگی گیتار مجتبی تقی پور در دسترس مخاطبین نهاده شد.

خشایار لزومی با اعلام ساخت فیلم کوتاه موزیکال برای قطعه آهای عشق شرح داد: به طورمعمول خوانندگان برای قطعات شان اقدام به فراوری موزیک ویدیو با توجه به مدت زمان آهنگ می نمایند اما برای قطعات ما، فیلم نامه ای با دیالوگ برای بازیگران نگارش می گردد و هر موسیقی دارای یک خط داستانی کوتاه است که موسیقی ما بخشی از آن خواهد بود.

این خواننده و موزیسین در ادامه با اشاره به حضور در جشنواره های مختلف، اعلام کرد: فیلم های کوتاهی که برای هر یک از قطعات ما ساخته می گردد معمولاً مدت زمانی طولانی تر از زمان قطعه است و در جشنواره های گوناگون شرکت و نمایش داده می گردد. فراوری فیلم کوتاه قطعه آهای عشق نیز با حضور نیلوفر پارسا بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردانی بهار ایروانی به خاتمه رسیده است و به زودی رونمایی و منتشر می گردد.

نیلوفر پارسا که با بازی در سریال آوای باران به معروفیت رسیده بود و به تازگی برای سریال تلویزیونی بی نشان به کارگردانی راما قویدل مقابل دوربین رفته، برای نخستین بار در موزیک ویدیوی خوانندگان ایرانی که به صورت فیلم کوتاه موزیکال ساخته شده، ایفای نقش نموده است.

در ادامه می توانید قطعه آهای عشق به خوانندگی کاوه و خشایار و تهیه نمایندگی ریتم آهنگ را با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2002

به "آهای عشق از کاوه و خشایار منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهای عشق از کاوه و خشایار منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید