آمادگی بالای تیم ملی قبل از اعزام، رئیس به ملی پوشان روحیه داد

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ووشو ایران چهارشنبه شب هفته جاری برای حضور در پانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی دنیا با پروازی مستقیم تهران را به مقصد شانگهای محل برگزاری این دوره از رقابتها ترک می نماید. در این شرایط با تصمیم کادر فنی تمرینات تیم ملی به روزی یک جلسه کاهش پیدا نموده تا ملی پوشان با کاهش فشار تمرینات، ضمن استراحت برای دوری از تمرینات پرفشار هفته های گذشته سرعت و چابکی را برای اجرای تکنیک های متنوع دستور کار خود قرار دهند.

آمادگی بالای تیم ملی قبل از اعزام، رئیس به ملی پوشان روحیه داد

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی برای حضور در کمیته ورزشکاران فدراسیون دنیای ساعت 21 امشب راهی چین خواهد شد و تمرینات این تیم زیر نظر علی دهقان مربی تیم ملی طی دو روز آینده پیگیری خواهد شد. مربی که خود مدتی عضو تیم ملی بوده و مدال طلای مسابقات جوانان دنیا در سال 2006 و مدال طلای بزرگسالان در سال 2009 کانادا را در کارنامه دارد. اوجاقی قبل از ترک تهران برنامه تمرینی تا روز اعزام را با دهقان هماهنگ کرد.

در آخرین تمرین پیش از سفر اوجاقی به چین، ملی پوشان به تنهایی مشغول گرم کردن بدنها شدند. سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه چرا ملی پوشان به تنهایی تمرینات ابتدایی را انجام می دهند به خبرنگاران گفت: مسابقات قهرمانی دنیا با شرایط خاصی برگزار می گردد و با توجه به تعداد بالای شرکت نمایندگان در این دوره و شلوغی سالن تمرین و همچنین فاصله زمانی زیاد بین مشاخصات ملی پوشان، به آنها آموزش داده ایم که برای حضور در میدان چگونه بدنها را گرم نمایند.

بخش دوم تمرین به مشاخصه رودررو اختصاص داشت که در ابتدا اوجاقی برنامه این بخش را برای ملی پوشان تشریح کرد و سپس آهنگریان با صبری، خورشیدی با عارفی مقام و سیفی با اوجاقی به تمرین پرداختند. در بخش خاتمهی هم سانداکاران به تمرین میت، سامبک و شگردزنی پرداختند. این تمرین در سه وقت دو دقیقه ای برگزار گردید.

در زمان تمرین سانداکاران، اعضای تیم تالو نیز در بخش دیگری از سالن زیر نظر فرشاد عربی مربی خود تمرینات آماده سازی را پیگیری کردند.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو با حضور در سالن تمرین با کادر فنی و ملی پوشان به تبادل نظر پرداخت. وی با ابراز رضایت از آمادگی ملی پوشان، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ووشو به روند خوب خود در سالهای گذشته، ادامه دهد. نکته مهمی که در سخنان علی نژاد با ملی پوشان بیان شد، روحیه دادن به ووشوکاران برای ارائه مشاخصات و اجرای فرم ها برابر با انتظار بود و با سخنان خود به نوعی بار روانی مثبتی به تیم وارد کرد.

ملی پوشان ووشو بعد از نزدیک به 45 دقیقه به تمرینات خود در حالی خاتمه دادند که آمادگی بالا در آستانه اعزام به مسابقات دنیای نکته شاخص آن بود. روحیه مثالزدنی سانداکاران برای کسب مدال طلا و پیروزی در هر مشاخصه ای حتی مقابل رقبای چینی مهمترین نکته آن بود.

پانزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی دنیا 27 مهرماه در چین شروع و چهار روز به طول خواهد انجامید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 609

به "آمادگی بالای تیم ملی قبل از اعزام، رئیس به ملی پوشان روحیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بالای تیم ملی قبل از اعزام، رئیس به ملی پوشان روحیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید