آماده برای دانشگاه؛ برترین کوله های لپ تاپ که می توانید بخریدبرترین کوله لپ تاپ برای دانشجویان

به گزارش مجله دور زمین، در این مطلب به معرفی 12 کوله لپ تاپ عالی و باکیفیت می پردازیم که به لطف قیمت مناسب، برای دانشجویان انتخاب ایدئالی محسوب می شوند.

آماده برای دانشگاه؛ برترین کوله های لپ تاپ که می توانید بخریدبرترین کوله لپ تاپ برای دانشجویان

برترین کوله لپ تاپ برای دانشجویان

1. کیف لپتاپ مدل 32-V مناسب برای لپتاپ 15 اینچی

اگر در پی یک کیف لپ تاپ شیک و مجذوب نماینده و در عین حال مقرون به صرفه قیمت هستید، 32-V می تواند انتخاب مجذوب نمایندهی برای شما باشد. این کیف 600 گرم وزن داشته و می توانید لپ تاپ های 13 تا 15 اینچی را بدون مشکل درون آن قرار دهید. فقط توجه داشته باشید این محصول برای لپ تاپ های 15.6 اینچی مناسب نیست چون تا آن مقدار بزرگ نیست اما آنقدر جیب برای آن در نظر گرفته شده که بتوانید با خیال راحت، انواع و اقسام لوازم مختلف را درون آن ها قرار دهید.

این محصول در قسمت داخلی خود دو بخش دارد که یکی برای لپ تاپ و دیگری برای نگهداری از لوازم لپ تاپ است. چرم بیرونی اگرچه اصل نیست اما در چند رنگ مختلف در دسترس واقع شده است و نمای محصول را بسیار مجذوب نماینده نموده است. کیفیت دوخت ها در این کیف خوب است، زیپ ها نرم و روان بسته می شوند و دسته ها مقاومت بسیار مناسبی دارند تا در مجموع، 32-V یک کیف ایدئال برای افرادی باشد که نمی خواهند مبلغ زیادی برای یک کیف لپ تاپ هزینه نمایند.

2. کیف لپ تاپ لنوو مدل Toploader مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

لنوو یکی از برندهای خوب تولیدنماینده لپ تاپ و البته کیف و کوله لپ تاپ است که Toploader هم یکی از کیف های خوب این شرکت محسوب می گردد. این محصول اگرچه ظاهر ساده ای دارد اما کیفیت آن واقعا بالاست. با وزن 650 گرم، این کیف برای لپ تاپ هایی مناسب است که بین 13 تا 15.6 اینچ مقدار دارند اما دقت کنید لپ تاپ های 15.6 اینچی، حتما باید باریک و جمع و جور باشند تا بتوانید آن ها را درون این کیف قرار دهید.

درون این کیف از دو بخش تشکیل شده که در یکی از آن ها لپ تاپ و در دیگری، لوازم جانبی آن قرار می گیرد. بعلاوه محفظه مخصوص لپ تاپ از ضربه گیر دوطرفه بهره می برد تا از محصول شما، محافظت دوطرفه صورت بگیرد. کیفیت دوخت، جنس پارچه، کیفیت زیپ ها و به صورت کلی همه چیز راجع به این کیف در محدوده قیمتی که در آن واقع شده است، واقعا کم نظیر است.

3. کیف لپ تاپ مدل HM-surface مناسب برای لپ تاپ 13 اینچی

کیف لپ تاپ مدل HM-surface مناسب برای لپ تاپ 13 اینچی است که فقط 50 گرم وزن داشته و کیفیت بسیار خوبی دارد. این کیف طراحی خاصی داشته و برای افرادی که در پی یک کیف لپ تاپ با سه فضای مخصوص برای نگهداری از لپ تاپ، تبلت و گوشی هستند، گزینه مجذوب نمایندهی محسوب می گردد. در قسمت بیرونی این محصول یک فضای اوریب در نظر گرفته شده که طراحی کیف را هم بسیار مجذوب نماینده تر نموده است. در این قسمت می توانید گوشی خود را قرار دهید.

در قسمت بالاتر از آن هم یک بخش نسبتا بزرگ برای قرارگیری تبلت در نظر گرفته شده و درون خود کیف هم مخصوص لپ تاپ است. توجه داشته باشید درون این محصول دیگر خبری از ضربه گیر نیست و فقط یک لایه پشمی نرم، در دوطرف دیده می گردد و گوشه ها هم برای اینکه به لبه های لپ تاپ آسیبی وارد نگردد، کمی ضخیم تر هستند. بنابراین سعی کنید لپ تاپ های سبک خود را درون آن قرار داده و کاملا هم احتیاط کنید.

4. کیف لپتاپ پیرکاردن کد 002 مدل pocket مناسب برای لپتاپ 15.6 اینچی

اگر در پی یک کیف لپ تاپ مجذوب نماینده از برند محبوب و شناخته شده پیرکاردین هستید اما نمی خواهید هزینه زیادی را صرف خرید آن کنید، پیشنهاد ما به شما pocket است. محصولی با ظاهر بسیار مجذوب نماینده که در ساخت آن از پارچه ملانژ ضد آب استفاده شده است تا مقاومت آن در برابر آب باعث آسودگی خاطر شما باشد. این محصول دو جیب اصلی دارد که یکی از آن ها برای قرار دادن کاغذ، مدارک، پرونده و… و دیگری دارای ضربه گیر و محل قرارگیری لپ تاپ است.

ضربه گیرهای این لپتاپ در دو طرف فضای داخلی کیف تعبیه شده اند تا بدین ترتیب از لپ تاپ، محافظت 360 درجه ای به عمل بیاید. در پشت این کیف یک کش در نظر گرفته شده تا اگر هنگام مسافرت، در حال حرکت دادن چمدان هستید، مجبور نباشید کیف لپ تاپ را روی دوش خود نگه دارید، کافی است دسته چمدان را درون کش آن گذاشته و به همراه چمدان و بدون دردسر حملش کنید. این کیف 500 گرم وزن داشته و برای لپ تاپ های 15.6 تا 16 اینچی مناسب است.

5. کیف لپ تاپ جی بگ مدل College مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

کیف لپ تاپ جی بگ مدل College یک کیف لپ تاپ با طراحی خاص و زیباست که برای لپ تاپ هایی تا 15 اینچ گزینه بسیار مجذوب نمایندهی محسوب می گردد. این کیف زیبا کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و زیپ های آن به شکل بسیار روان و نرمی باز و بسته می شوند به گونه ای که اصلا نگران خراب شدن آن ها نخواهید بود. نکته جالب در رابطه با محل قرارگیری لپ تاپ در این کیف، امکان جدا شدن آن است به این صورت که می توانید آن را از داخل کیف خارج نموده و لپ تاپ را درون آن قرار دهید. این بخش هم محافظت چهاربخشی از پشت، جلو و کناره های لپ تاپ را برایتان به ارمغان می آورد تا هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به دستگاه در صورت ورود ضربه شما را تهدید نکند.

این کیف سه جیب بیرونی دارد که می توانید ابزار و وسایلی نظیر کتابچه، ماشین حساب، مداد و اتوماتیک، جزوه و… را درون آن ها قرار دهید. فضای داخلی کیف هم به مقدار کافی بزرگ و باکیفیت هست و دیواره های آن به گونه ای تعبیه شده اند که از لپ تاپ در برابر صدمات ناشی از ضربه، گرد و غبار و حتی رطوبت به خوبی محافظ می نمایند. این کیف 819 گرم وزن دارد که اگرچه کمی زیاد محسوب می گردد اما نشان از باکیفیت بودن آن دارد.

کیف لپ تاپ کاترپیلار مدل TAJ مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی می تواند مدل جایگزین خوبی برای این محصول باشد. این کیف از پارچه برزنت بسیار باکیفیتی ساخته شده و تنوع جیب های آن هم به قدری بالا هست که بتوانید لوازمی نظیر گوشی، کیف پول، جزوه و… را درون آن قرار داده و با خود حمل کنید. قسمت داخلی این کیف، نقطه عطف آن محسوب می گردد چرا که از پنج طرف، از لپ تاپ شما محافظت می نماید؛ پشت، جلو، زیر و کناره ها تا بدین ترتیب عملا مسئله ای برای دستگاه شما پیش نیاید. بعلاوه وجود یک جیب در کنار بخش لپ تاپ هم سبب شده تا بتوانید کتاب ها یا جزوه های سنگین را درون آن قرار دهید.

6. کیف لپتاپ کد L - 427 مناسب برای لپتاپ 16 اینچی

کوله لپ تاپ کد L - 427 مناسب برای لپ تاپ 16 اینچی، اگرچه ظاهر بزرگی دارد اما وزن آن فقط به 300 گرم می رسد. این محصول از برزنت باکیفیتی ساخته شده به گونه ای که می تواند در برابر آب باران هم به خوبی مراقبت کند. تنوع جیب ها درون این کیف سبب شده تا بتوانید تمام وسایل ریز و درشت خود را درون آن قرار داده و به همراه لپ تاپ با خود به همراه داشته باشید.

از جمله امکانات مجذوب نماینده این کیف می توان به حالت سه منظوره (کیف دستی، کوله لپ تاپ و کیف لپ تاپ)، زیپ های نرم و روان، امکان افزایش حجم کیف، پد محافظ لپ تاپ و تبلت، بند بلند و قابل تنظیم، دو دسته بسیار باکیفیت جهت حمل راحت تر کیف، امکان مخفی شدن دسته ها و بند لپ تاپ در صورت عدم استفاده از آن ها، وجود کابل AUX و محافظت چهارطرفه اشاره نمود. شما می توانید لوازمی از قبیل گوشی، شارژر گوشی، نوشت افزار، کیف پول، کتاب، عینک و هدفون، تبلت، لباس، لپ تاپ و شارژر لپ تاپ را درون این کیف قرار داده و با خود به همراه داشته باشید.

7. کوله پشتی لپ تاپ مدل 883 مناسب برای لپ تاپ 17 اینچی

کوله لپ تاپ بزرگ و جادار برای لپ تاپ 17 اینچی خود می خواهید؟ محصول کترپیلار مدل 883 می تواند گزینه خوبی باشد. این محصول 450 گرم وزن داشته و قادر است در برابر ضربه، به خوبی از لپ تاپ شما مراقبت کند. شرکت سازنده برای این محصول از پدهای خنک نماینده و عرق گیر در پشت آن استفاده نموده تا بدین ترتیب هم هنگام حمل لپ تاپ خسته نشوید و هم خبری از ورود رطوبت به داخل نباشد. بعلاوه به لطف ضربه گیرهای باکیفیت، از هرگونه فشار یا ضربه احتمالی به لپ تاپ جلوگیری خواهد شد.

از جمله مزیت های بزرگ این کوله لپ تاپ، وجود جیب های متعدد است که به شما اجازه می دهد انواع و اقسام لوازم از جزوه و لوازم جانبی لپ تاپ و گوشی و تبلت گرفته تا قمقمه و بطری آب را درونش قرار دهید. بعلاوه وزن پایین علی رغم ابعاد و مقدار بزرگ هم به ارزش خرید بالای آن افزوده است.

8. کیف لپتاپ آکسفورد مدل Brinch مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی

کیف لپ تاپ آکسفورد مدل Brinch مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی است و کیفیت بسیار خوب و ظاهر مجذوب نمایندهی دارد. ظاهر این کیف در نمای بیرونی خیلی شلوغ نیست. فقط یک زیپ دیده می گردد که البته داخل آن، جیب های مختلفی برای قرار دادن لوازم جانبی کوچک تعبیه شده است. بعلاوه یک جیب چسبی بزرگ و زیپی عمودی هم در جلوی کیف تعبیه شده تا بتوانید جزوه، ماشین حساب، گوشی و… را درون آن قرار دهید. این کیف بعلاوه از دو بند برای حمل دستی و یک بند رودوشی قابل تنظیم و جدا شدن هم بهره می برد تا کاربران بنا به سلیقه خود بتوانند از آن استفاده نمایند. قسمتی هم که برای محافظت از لپ تاپ در نظر گرفته شده، پدهای ابری باکیفیتی دارد تا بدین ترتیب مسئله ای از بابت ضربه، لپ تاپ را تهدید نکند.

کیف لپ تاپ کد 2020 تقریبا کیفیت همان کیف بالا را داشته اما برای لپ تاپ هایی مناسب است که 15.6 اینچی هستند. این محصول بعلاوه یک فضای اختصاصی برای قرار دادن تبلت هم دارد تا بدین ترتیب بتوانید انواع و اقسام گجت ها را در هر مکانی با خود به همراه داشته باشید. این کیف 500 گرم وزن داشته و از پارچه ضد آب ساخته شده است.

9. کیف لپتاپ سیی مدل نوادا کد 1782 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

یکی از برترین کیف های بازار ساخته شده از برزنت باکیفیت، کیف لپ تاپ سیی مدل نوادا است که از 4 جیب بیرونی شامل دو جیب بزرگ برای قرار دادن لوازمی نظیر جزوه و دو جیب کوچک برای قرار دادن لوازمی که احتیاج به دسترسی سریع به آن ها دارید مثل سوییچ، کیف پول، گوشی و… بهره می برد. از لحاظ محافظت از لپ تاپ هم تمام اقدامات لازم از سوی شرکت سازنده در نظر گرفته شده. مثلا برای حفاظت از لپ تاپ از پدهای مخصوص استفاده شده و حتی برای زیر کیف هم یک سری پد ضد سایش در نظر گرفته شده تا وقتی آن را روی زمین می کشید، کیف صدمه ای نبیند. زیپ افزایش حجم هم به شما یاری می نماید در صورت کمبود فضا، آن را باز کنید تا کیف اندکی حجیم تر گردد. این کیف از پورت هندزفری و محل آویز دسته چمدان بهره می برد، 800 گرم وزن دارد و برای لپ تاپ های 15 اینچی گزینه مناسبی به شمار میرود.

10. کیف لپتاپ ویوو مدل Alpha slime sleeve مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی

اگر در پی یک کیف لپ تاپ بسیار شیک و زیبا هستید، کیف لپ تاپ ویوو مدل Alpha slime sleeve را به شما پیشنهاد می کنیم. محصولی فوق العاده زیبا، باکیفیت و بسیار سبک (200 گرم) و مینیمال که برای لپ تاپ های 13 تا 15 اینچی مناسب بوده و اجازه نمی دهد لپ تاپ شما در صورت وارد شدن ضربه به آن، صدمه ببیند. این در حالی است که از ظاهر کیف اصلا اینطور بر نمی آید.

برای بخش بیرونی این کیف هم یک سری جیب در نظر گرفته شده تا بتوانید اتوماتیک، پاوربانک، شارژر گوشی ، ماوس و… را درون آن قرار دهید. بعلاوه تمام زیپ ها از لایه پلاستیکی پوشانده شده اند تا دیگر خبری از ورود گرد و غبار یا آب به داخل نباشد. شرکت سازنده برای ساخت پارچه داخل کیف از آستر بسیار نرم فلانل استفاده نموده تا بدین ترتیب در برابر هرگونه ضربه، خراش و گرد و غباری، مقاوم باشد.

11. کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT6005 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

اگر در پی یک کوله لپ تاپ حرفه ای با مقدار بزرگ هستید، فوروارد مدل FCLT6005 می تواند گزینه خوبی باشد. این محصول که لپ تاپ های 16 اینچی را هم به راحتی درون خود جای می دهد، 700 گرم وزن داشته و یک کیف کوچک هم به همراه خود دارد که می توانید انواع و اقسام لوازم ریز و کوچک را درون آن قرار داده و با خود همراه داشته باشید. این کیف یک محفظه اصلی جهت قرار دادن لپ تاپ دارد که از ضربه گیرهای باکیفیتی درون آن استفاده شده است.

یک جیب در قسمت میانی هم تعبیه شده تا لوازم دیگر نظیر شارژر و حتی خنک نمایندهای لپ تاپ را هم درون آن قرار دهید. یک جیب دیگر در قسمت بالا و دو جیب در قسمت جلو هم در نظر گرفته شده اند تا فضا برای تقریبا تمام وسایل شما فراهم باشد. برای حمل بطری آب، دو توری هم در طرفین کیف وجود دارد. این محصول از پد تهویه هوا در سرتاسر قسمت پشتی خود بهره می برد، جنس پارچه آن برزنت خلبانی است، زیپ ها از نوع استخوانی و بسیار نرم و باکیفیت هستند، در برابر آب مقاوم است و امکان شست و شو هم دارد.

12. کوله پشتی لپ تاپ بنتون مدل KS-0051 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

در نهایت می رسیم به برترین کوله لپ تاپ در این فهرست یعنی کوله لپ تاپ بنتون که طراحی بسیار شیک و زیبایی داشته و می تواند به برترین شکل ممکن از لپ تاپ شما در برابر ضربه مقاومت کند. جنس این کوله لپ تاپ از فول لمینت بوده و از سه لایه فوم تکسون، الیاف نمد و ابر پلی پورتان بهره می برد. بدین ترتیب از جهت کیفیت ساخت، در این فهرست رقیب ندارد.

برای این کوله از چهار جیب در قسمت بالا، دو جیب در قسمت بغل و یک جیب در قسمت جلو به صورت عمودی در نظر گرفته شده تا از تبلت و گوشی و لپ تاپ گرفته تا کتاب، جزوه، شارژر لپ تاپ، فن خنک نماینده و… را هم به راحتی بتوانید با آن حمل کنید. وزن این کیف بزرگ فقط 500 گرم است که حمل و نقل آن را به کار آسانی تبدیل نموده است. از جمله مزایای این محصول می توان به وجود پورت USB و جک 3.5 میلی متری، پد ابری در قسمت بند دوشی، خنک نماینده در قسمت پشتی، پد محافظ برای لپ تاپ، کفیت استثنائی زیپ ها و کیفیت ساخت بسیار بالا اشاره نمود.

سخن پایانی

در این مطلب 12 کوله لپ تاپ عالی و بسیار باکیفیت را در بازه قیمتی مختلف به شما معرفی کردیم که برای دانشجویان انتخابی ایدئال و مجذوب نماینده محسوب می شوند. فقط توجه کنید کوله مخصوص لپ تاپ 13 تا 15 اینچی، 15 تا 17 اینچی و… معمولا برای عدد دوم یعنی 15، 17 و… خیلی مناسب نیستند و گاهی اوقات شاید برای آن کوچک باشند. بنابراین اگر لپ تاپ بزرگ دارید، حتما به سراغ کیفی بروید که کمی فضای بزرگ تری از لپ تاپ تان دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2434

به "آماده برای دانشگاه؛ برترین کوله های لپ تاپ که می توانید بخریدبرترین کوله لپ تاپ برای دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده برای دانشگاه؛ برترین کوله های لپ تاپ که می توانید بخریدبرترین کوله لپ تاپ برای دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید