تور یونان: معرفی هتل 3 ستاره آچیلیون در آتن

به گزارش مجله دور زمین، هتل آچیلیون آتن | Achillion Hotel

ساختمان این هتل 3 ستاره آتن، مربوط به دهه 70 میلادی بوده و دسترسی شما را به جاذبه های معروف شهر آن می نماید. هتل آچیلیون آتن Achillion Hotel با موقعیت خوبی که در آتن داشته می تواند اقامتگاه مناسبی برای اسکان در شهر آتن باشد. چرا که در مرکز تجاری شهر آتن قرار گرفته و تا میدان اومونیا و بازار عتیقه موناستیراکی تنها 15 دقیقه پیاده روی دارد. خصوصیاتی همانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های آتن در ادامه آورده می گردد. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل آچیلیون آتن را مرور کنیم.

تور یونان: معرفی هتل 3 ستاره آچیلیون در آتن

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

خدمات رفاهی هتل آچیلیون آتن

زمان ساخت هتل به سال 1965 بر می گردد. برای ترانسفر فرودگاهی هزینه پرداخت کنید تا به راحتی خود را به هتل برسانید. کارکنان میز پذیرش به صورت شبانه روزی امکاناتی از قبیل انبار چمدان، صندوق امانات، خدمات گشت های درون شهری، ماشین کرایه ای و ورود و خروج سریع را برای شما مهمانان در نظر گرفته است. اگر احتیاج به فکس یا فتوکپی دارید نیز به این میز مراجعه کنید. در لابی هتل، بنشینید؛ تلویزیون تماشا کنید و همزمان از برترین قهوه ها و چای هتل سفارش دهید. تهویه مطبوع هوای هتل را سالم و تمیز نگه می دارد و سیستم گرمایشی نیز موجود است. اگر سیگاری هستید می توانید از فضای مخصوص افراد سیگاری بهره ببرید.

برای خانواده های مهمان خدمات نگهداری از بچه ها حتی در اتاق نیز فراهم شده است. اینترنت وای فای رایگان در همه فضا ها و نقاط عمومی هتل در دسترس است. کارکنان هتل به 7 زبان یونانی، روسی، پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، یونانی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود حیوانات به هتل ممنوع بوده و خدمات حمل و نقل کرایه ماشین با پرداخت هزینه اضافه، فراهم خواهد بود.

یک پارکینگ خصوصی در کنار هتل قرار گرفته است و خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی با پرداخت های جداگانه در اختیارتان قرارخواهد گرفت. برای مهمانان کم توان نیز ویلچر مهیا است. ورود به هتل آچیلیون آتن از ساعت 12 ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

رستوران هتل آچیلیون آتن

صبحانه یونانی به صورت بوفه، هر روز بین ساعات 7 تا 10 صبح سرو شده و می توانید در این ساعات صبحانه را در اتاق سفارش دهید. تنها رستوران هتل که به نام هتل نیز می باشد، تمام وعده های غذایی را شامل صبحانه، ناهار و شام تهیه و سرو می نماید. اگرچه رزرو میز احتیاج دارد.

امکانات اتاق های هتل

تمام 63 اتاق هتل دیوارهای ضد صدا داشته تا آرامش بیشتری را برای شما فراهم آورد. امکاناتی همانند اینترنت کابلی رایگان، اینترنت وای فای رایگان و خدمات اتاق در اختیارتان قرار می گیرد. برای کمی تفریح، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی در اتاق قرار داده شده است. یخچال، تراس، تهویه مطبوع با دستگاه کنترل نماینده دمای هوا، ملافه های تمیز، پرده های ضخیم برای جلوگیری از ورود نور، میز مطالعه و تلفن از امکانات رفاهی می باشد. حمامی خصوصی و لوکس شامل وان یا دوش، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان و سشوار تجهیز شده است.

کفپوش اتاق ها پارکت شده است و خدمات اتاق تنها در ساعات مشخصی ارائه می گردد. برای دریافت اتو و میز اتو باید درخواست دهید و نیز خدمات بیدار کردن مهمانان هم فراهم می باشد. برای رزرو اتاق در هتل آچیلیون آتن یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بوداپست در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل آچیلیون آتن

  • اتاق دوقلو: 16 مترمربع متراژ، دو تخت یک نفره و نمایی رو به خیابان دارد.
  • اتاق تریپل: سه تخت یک نفره با متراژ 16 مترمربع دارد. این اتاق نمایی رو به خیابان دارد.
  • اتاق سینگل: این اتاق تراس و 11 مترمربع مساحت دارد. دو تخت یک نفره درون اتاق گنجانده شده است.
  • اتاق سوپریر دبل: 17 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره به همراه تراس دارد.
  • اتاق انتخابی در زمان ورود به هتل: 15 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره و تراس دارد.
  • اتاق کوادراپل: 16 مترمربع متراژ، چهار تخت یک نفره و نمایی رو به خیابان دارد.
  • اتاق استاندارد سینگل 11 متر مربع و اتاق دبل یا دوقلو استاندارد 15 متر مربع متراژ دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آتن

از جاذبه هایی که در اطراف این هتل 3 ستاره قرار گرفته اند و کمتر از 10 دقیقه پیاده روی تا هتل دارند، می توان به موارد زیر اشاره نمود. تئاتر ملی یونان، میدان اومونیا، سالن شهر آتن، موزه هنرهای اسلامی، دانشگاه ملی فنی آتن، تئاتر گلوریا، موزه باستان شناسی ملی و ایستگاه های مترویی همانند اومونیا و ایستگاه قطار آتن-فولوپونز به راحتی با کمی پیاده روی قابل دسترسی هستند.

  • خیابان و منطقه خرید ارمو: 900 متر است که تاکسی حدود 8 دقیقه تا این مکان راه دارد. پیاده 15 دقیقه ای به آنجا می رسید. بعلاوه متروی M1 شما را 11 دقیقه ای به محل می رساند.
  • میدان موناستیراکی: 1 کیلومتر دورتر است. پیاده حدود 4 دقیقه، با مترو 8 دقیقه و با تاکسی 9 دقیقه طول می کشد تا به این جاذبه ها برسید.
  • خیابان ادریانو و موزه صنعتی گازی:این دو جاذبه، 1.2 کیلومتر تا هتل فاصله داشته و حدود 18 دقیقه پیاده روی دارید تا به این مکان ها برسید. ماشین 13 دقیقه ای و وسایل حمل و نقل عمومی 8 دقیقه ای شما را به این دو مکان می رسانند.
  • : فاصله این بنای معروف رومی تا 1.4 کیلومتر می باشد. با تاکسی 13 دقیقه و پیاده هم، 25 دقیقه طی این راستا طول می کشد. ایستگاه متروی خط M1 شما را یک ربعه تا نزدیکی این محل می رساند.
  • محله آنافیوتیکا: 1.4 کیلومتر دورتر است که با ماشین 13 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید پیاده روی کنید، حدود 30 دقیقه طی این راستا طول می کشد. بعلاوه با وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک به 14 دقیقه راه خواهید داشت تا به این محل زیبا برسید.
  • پارتنون: 1.5 کیلومتر فاصله بوده که پیاده حدود 25 دقیقه و با تاکسی 13 دقیقه طول می کشد تا به این بنای بزرگ برسید. مترو تا نزدیکی این مکان می رود و باید از ایستگاه مترو تا این بنا حدود 13 دقیقه پیاده روی کنید.
  • ادیوم هرودس آتیکوس: 1.6 کیلومتر است که با ماشین 13 دقیقه و پیاده 25 دقیقه راه خواهید داشت.
  • فرودگاه الفتریوس ونیزلوس: فرودگاه تا هتل 20.3 کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی حدود 40 دقیقه تا هتل راه دارید.

موقعیت هتل آچیلیون آتن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

یونان، آتن 37 104، آگیو کنستانتینو 32

Agiou Konstantinou 32, Athina 104 37, Greece

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2168

به "تور یونان: معرفی هتل 3 ستاره آچیلیون در آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: معرفی هتل 3 ستاره آچیلیون در آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید