یک گزینه غیرمنتظره و جذاب برای هدایت تاتنهام

به گزارش مجله دور زمین، گفته می شود هانسی فلیک گزینه مورد علاقه دنیل لوی برای حضور روی نیمکت این تیم محسوب می شود.

یک گزینه غیرمنتظره و جذاب برای هدایت تاتنهام

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چندی پیش بود که هانسی فلیک به شکل رسمی خاطرنشان کرد که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران فوق العاده در بایرن مونیخ، نهایتاً در انتها فصل این تیم را ترک خواهد کرد و به دنبال چالش جدیدی می رود؛ موضوعی که باعث شد چندی بعد بایرن یولیان ناگلزمان را به عنوان جانشین او معرفی کند.

شواهد حاکی از آن است که هانسی فلیک به زودی هدایت تیم ملی آلمان را برعهده خواهد گرفت و جانشین یواخیم لوو می شود که بعد از رقابت های یورو در تابستان از این تیم جدا می شود. در واقع از همین پیشنهاد تیم ملی آلمان به عنوان یکی از دلایلی که باعث شده هانسی فلیک به جدایی از بایرن مونیخ ترقیب شود، نام برده می شود؛ هر چند که به نظر می رسد اختلاف او و حسن صالح حمیدزیچ در این جدایی تصمیم نقش اساسی را ایفا کرده است.

با وجود نزدیک بودن هانسی فلیک به نیمکت تیم ملی آلمان، در هفته های اخیر از علاقه چند باشگاه از جمله بارسلونا و یوونتوس به این سرمربی پیروز صحبت شده است. به همین دلیل تله فوت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، علاقه بسیار زیادی به فلیک دارد و خواهان به خدمت دریافت اوست اما در همین گزارش تاکید شده که این سرمربی به تیم ملی آلمان بسیار نزدیک است و جذب او برای تاتنهام امری بسیار سخت و تقریباً غیرممکن به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1797

به "یک گزینه غیرمنتظره و جذاب برای هدایت تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گزینه غیرمنتظره و جذاب برای هدایت تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید