یخبندان در جاده خلخال به اسالم، بدون زنجیر چرخ تردد نکنید

به گزارش مجله دور زمین، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: با توجه به بارش 30 سانتیمتری برف در جاده خلخال به اسالم، تردد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست و این راستا لغزنده اعلام شده است.

یخبندان در جاده خلخال به اسالم، بدون زنجیر چرخ تردد نکنید

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال صبح روز آدینه در جریان بازدید از فرایند یاری رسانی و بازگشایی محور های مواصلاتی خلخال با بیان اینکه شدت بارش در این منطقه موجب ایجاد مشکل در تردد وسایل نقلیه شده است گفت: تردد در بیشتر جاده های شهرستان خلخال و به خصوص محور خلخال به گیلان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

او اندازه بارش برف در محور های مواصلاتی شهرستان خلخال را بیش از 30 سانتی متر اظهار داشت و اضافه کرد: هم اکنون شاهد یخبندان و لغزندگی جهت های تردد در این جاده ها هستیم به طوری که حرکت وسایل نقلیه بدون داشتن تجهیزات زمستانی و ایمنی خطر آفرین اعلام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده با اشاره به اینکه طبق اعلام همکاران ما در راهداری جاده خلخال به پونل هم بارش برف گزارش شده گفت: هم اکنون سطح جاده در این جهت نیز برف و یخبندان می باشد و راهداران با امکانات ویژه و مجهز جهت خدمت رسانی در این محور در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

خسروی توضیح داد: نمک پاشی و برف روبی جهت خلخال به اسالم به وسیله همکاران در حال اجرا است توصیه می گردد هشدار های راهداری و پلیسی به وسیله رانندگان جدی گرفته گردد.

او به هموطنانی که قصد سفر از این جاده ها را دارند توصیه کرد: ضمن داشتن آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر اطمینان حاصل نمایند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2040

به "یخبندان در جاده خلخال به اسالم، بدون زنجیر چرخ تردد نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخبندان در جاده خلخال به اسالم، بدون زنجیر چرخ تردد نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید