ژنرال هم با برد آشتی کرد!

به گزارش مجله دور زمین، تیم های سایپای تهران و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 امروز (آدینه) در استادیوم دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که در خاتمه تیم میهمان پیروز شد با یک گل به فزونی برسد.

ژنرال هم با برد آشتی کرد!

تک گل بازی در دقیقه 75 به ثمر رسید. یونس شاکری روی ارسالی که از سمت راست انجام شد توانست با ضربه سری دقیق، دروازه محمدحسین اکبرمنادی را باز کند و برای دومین هفته پیاپی برای تیمش گلزنی کند. این بار اما گل شاکری مانند گلش به تراکتور بی اثر نماند و سه امتیاز را به امیر قلعه نویی هدیه داد.

یکی از اتفاقات مهم این ملاقات، اخراج مجید علیاری مهاجم سایپا در دقیقه 70 بود. علیاری با تشخیص کوپال ناظمی در محوطه جریمه گل گهر شبیه سازی کرد و از زمین بیرون رفت تا تیمش در زمانی که یک بازیکن کمتر داشت گل بخورد.

تیم ابراهیم صادقی بعد از 2 پیروزی، سومین شکست فصل را تجربه کرد و با 16 امتیاز در رده نهم جای گرفت. گل گهر هم بعد از چهار بازی بدون پیروزی پیروز شد با برد آشتی کند و 18 امتیاز به رده پنجم صعود کند.

لازم به ذکر است دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی ایران هم این ملاقات را از نزدیک تماشا کردند.

پیش از آغاز مسابقه به دلیل فوت مهرداد میناوند، 2 تیم یک دقیقه سکوت کردند و عکس ستاره اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس روی اسکوربورد استادیوم به نمایش درآمد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1662

به "ژنرال هم با برد آشتی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژنرال هم با برد آشتی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید