چین به اتباع خود درباره سفر به آمریکا هشدار داد

به گزارش مجله دور زمین، وزارت فرهنگ و گردشگری چین با صدور بیانیه ای به اتباع این کشور درباره سفر به آمریکا به دلایلی چون سوءرفتارها و همچنین شرایط امنیتی هشدار داد.

چین به اتباع خود درباره سفر به آمریکا هشدار داد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزای فارس، دولت چین امروز دوشنبه درباره سفر اتباع این کشور به آمریکا هشدار داد و از نوع رفتار واشنگتن با اتباع چینی به بهانه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد.

بنا بر گزارش رویترز، وزارت فرهنگ و گردشگری چین بیانیه ای صادر نموده و در آن به شهروندان این کشور درباره سفر به آمریکا هشدار داده است.

در بیانیه امروز دوشنبه این وزارتخانه، در شرح دلایل صدور این بیانیه به رفتار غیرمنصفانه واشنگتن با اتباع چینی و دست زدن آمریکایی ها به اقدامات افراطی به بهانه مقابله با ویروس کرونا و همچنین شرایط امنیتی در این کشور اشاره شده است.

انتقاد وزارت فرهنگ و گردشگری چین از اقدامات آمریکا در ادامه انتقادهای پکن از مواضع واشنگتن در قبال شیوع ویروس کرونا مطرح شده است. پیش از این اظهارنظر جنجالی ویلبر راس وزیر تجارت آمریکا باعث تنش بین دو کشور شده بود.

این مقام ارشد دولت دونالد ترامپ ضمن ابراز خرسندی از شیوع ویروس کرونا در چین گفته بود، شیوع این ویروس می تواند فراوریکنندگان آمریکایی را مجاب کند که خاک چین را ترک نموده و فراوری محصولاتشان را در داخل آمریکا و با به کارگیری نیروی کار آمریکایی، انجام دهند.

هشدار دولت چین به شهروندان و گردشگران این کشور درباره سفر به آمریکا ساعاتی بعد از اطلاع رسانی امروز پکن درباره میزان مبتلایان، درمان شده ها و فوتی های ویروس کرونا صادر شده است.

بنا بر اعلام کمیسیون بهداشت ملی چین، میزان مبتلایان به کرونا در چین به 77100 تن افزایش پیدا نموده، 24734 نفر از مبتلایان بعد از درمان در بیمارستان ها، ترخیص شده اند و تعداد کشته های ویروس کرونا در این کشور به 2592 نفر افزایش یافته است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 839

به "چین به اتباع خود درباره سفر به آمریکا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین به اتباع خود درباره سفر به آمریکا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید