پیگیری پرونده قتل های مرموزِ بزرگراه کانادا با یاری پهپاد و سگ پلیس

به گزارش مجله دور زمین، پلیس کانادا در کوشش برای یافتن دو نوجوان کانادایی که مظنون به قتل سه نفر و تحت تعقیب هستند از سگ ها و هواپیماهای بدون سرنشین یاری گرفته است.

پیگیری پرونده قتل های مرموزِ بزرگراه کانادا با یاری پهپاد و سگ پلیس

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته پلیس کانادا بیان کرد کام مک لئود 19 ساله و بریر اشمگلسکی 18 ساله مظنون به قتل درجه دوم یک مرد کانادایی و هم چنین دو گردشگر استرالیایی و آمریکایی بوده و تحت تعقیب قرار گرفته اند.

این دو نوجوان که پلیس کانادا آن ها را خطرناک دانسته، مظنون به قتل لوکاس فولر 23 ساله اهل استرالیا و چینا دیز 24 ساله آمریکایی که در حال سفر به آلاسکا بوده اند و هم چنین لئونارد دیک 64 ساله، استاد گیاه شناسی دانشگاه بریتیش کلمبیای ونکوور هستند.

بعضی رسانه ها این طور گزارش داده اند که مک لئود و اشمگلسکیِ مظنون به قتل با بعضی از اکانت های رسانه های اجتماعی تندرو در این کشور مرتبط بوده و یک پلت فرم توزیع بازی های ویدیویی را مدیریت می نموده اند.

گفته می گردد این دو نفر آخرین بار روز دوشنبه در شهر گیلم استان منیتوبای کانادا و در حدود 3000 کیلومتری محل وقوع جرم در استان بریتیش کلمبیا مشاهده شده اند.

پلیس کانادا عملیات جست وجوی این دو مظنون را با توجه به شرایط جغرافیایی، علفزارهای بلند و لجنزارهای منطقه بسیار سخت دانسته و اعلام نموده از همین رو پلیس از هواپیماهای بدون سرنشین، سگ های پلیس و افسرانی خبره و آموزش دیده در این عملیات یاری گرفته است.

با توجه به این که هیچ گزارشی مبنی بر سرقت خودرو در شهر گیلم به پلیس اعلام نشده، تصور می گردد این دو مظنون هنوز در همین منطقه به سر برده و در محلی مخفی شده اند.

بنا بر گزارش رویترز، پدر بریر اشمگلسکی نیز به ماموران پلیس گفته که پسرش رانندگی بلد نبوده و هم چنین اظهار داشته که بریر به یک ماموریت خودکشی رفته بوده و به احتمال زیاد هم اکنون دیگر زنده نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 465

به "پیگیری پرونده قتل های مرموزِ بزرگراه کانادا با یاری پهپاد و سگ پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری پرونده قتل های مرموزِ بزرگراه کانادا با یاری پهپاد و سگ پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید