پوچتینو: در فوتبال گل نزنید پیروزی به دست نمی آید، مقابل رن بدشانسی آوردیم

به گزارش مجله دور زمین، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن دلیل ثبت اولین باخت فصل در کارنامه مردانش به وسیله تیم رن را توضیح داد.

پوچتینو: در فوتبال گل نزنید پیروزی به دست نمی آید، مقابل رن بدشانسی آوردیم

به گزارش خبرنگاران، فرایند شکست ناپذیری تیم فوتبال پاری سن ژرمن در تمامی رقابت های این فصل روز گذشته (یکشنبه) با شکست 2 بر صفر این تیم در خانه رن پایان یافت.

این نه تنها اولین شکست شاگردان مائوریسیو پوچتینو بلکه اولین بازی بدون برد آنها در فصل جاری لوشامپیونه بود و در حالی رقم خورد که تمامی ستاره های این تیم از جمله لیونل مسی، امباپه و نیمار در ترکیب اصلی حضور داشتند. با این حال هیچ یک از آنها با وجود برتری آماری تیم شان در تملک توپ نتوانستند حتی یک شوت داخل چارچوب داشته باشند تا تیم مرکز فرانسه با شکستی ناامید کننده به تعطیلات دو هفته ای لیگ برای برگزاری بازی های ملی برود.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG درباره دلیل باخت تیمش به سایت باشگاه گفت: نقطه ضعف بازی ما فقط این بود که گل نزدیم. در فوتبال اگر می خواهید برنده باشد باید گل بزنید. البته در عین حال من باید این را هم بگویم که فکر می کنم در 25-30 دقیقه انتهای نیمه اول بازی عالی بودیم و کمی بدشانسی آوردیم که نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. اگر کمی خوش شانس تر بودیم حتی می توانستیم 2 بر صفر به رختکن برویم اما در عوض آنها نیمه اول را یک بر صفر بردند.

سرمربی آرژانتینی پاریسی ها افزود: بدشانسی ها نیمه اول روی عملکردمان در نیمه دوم هم تأثیر بسزایی گذاشت و همین شد که در اولین موقعیتی که حریف ایجاد کرد دومین گل را هم خوردیم. دریافت آن گل کارمان را دیگر بسیار سخت کرد.

پوچتینو در پایان گفت: قبول این باخت سخت است. ما ناامید شدیم و بالعکس رن باور داشت که می تواند کار را برای ما مشکل کند و همین کار را هم کرد. با این حال بازی تا پایان باز بود چون ما مجبور بودیم موقعیت گل بسازیم و من واقعاً متأسفم که نشد این کار را انجام دهیم. فکر می کنم که ما به این دو هفته تعطیلی لیگ (بازی های ملی) نیاز داشتیم تا نقاط قوت و ضعف مان را بررسی کنیم هرچند که بازیکنان در این مدت درگیر بازی های ملی خواهند بود. این دو هفته زمان خوبی است تا مسائل را برطرف و خودمان را برای 6 مسابقه ای که در ماه آینده انتظارمان را می کشند آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1985

به "پوچتینو: در فوتبال گل نزنید پیروزی به دست نمی آید، مقابل رن بدشانسی آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: در فوتبال گل نزنید پیروزی به دست نمی آید، مقابل رن بدشانسی آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید