پرواز بوئینگ تهران-مالزی در زاهدان زمین گیر شد

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل افت فشار خون بانوی 60 ساله در پرواز بوئینگ 747 که از تهرام راهی کوآلالامپور بود بامداد امروز در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.

پرواز بوئینگ تهران-مالزی در زاهدان زمین گیر شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

حسن اعرابی مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان، اظهار کرد: هواپیمای بوئینگ 747 به شماره پرواز 814 که در ساعت 2 بامداد تقاضای فرود اضطراری از برج مراقبت فرودگاه بین المللی زاهدان را نموده بود در ساعت 2:30 دقیقه به زمین نشست.

وی اضافه نمود: بانوی 60 ساله که به دلیل نارسایی و افت شدید فشارخون نیازمند به خدمات پزشکی شده بود توسط پرسنل فوریت های پزشکی زاهدان به مراکز درمانی انتقال یافت تا خدمات لازم به وی ارائه گردد.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بوئینگ 747 متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تعداد 290 مسافر که در ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز آماده ادامه راستا به مقصد فرودگاه کوآلالامپور شد، به دلیل نقص فنی پیروز به انجام پرواز نشد و از پرواز بازماند.

اعرابی مقدم گفت: تمامی مسافران پرواز صبح امروز کوآلالامپور به هتل انتقال داده شدند تا با برطرف نقص هواپیما مجددا به فرودگاه مراجعه و به مقصد مورد نظر عزیمت نمایند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 536

به "پرواز بوئینگ تهران-مالزی در زاهدان زمین گیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز بوئینگ تهران-مالزی در زاهدان زمین گیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید