پروازهای خط هوایی عمان در مشهد جایگزین عربستان سعودی می گردد، برنامه ریزی برای سفرهای گروهی شیعیان عمانی در ماه رمضان

به گزارش مجله دور زمین، دبیر انجمن خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: با استقرار خط هوایی عمان در مشهد مقدس پروازهای این ایرلاین جایگزین عربستان سعودی شده و زمینه های برنامه ریزی سفرهای گروهی برای شیعیان را فراهم می نماید.

پروازهای خط هوایی عمان در مشهد جایگزین عربستان سعودی می گردد، برنامه ریزی برای سفرهای گروهی شیعیان عمانی در ماه رمضان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: هم اکنون وضعیت مشهد مقدس به لحاظ زائر پذیری بسیار ویژه است زیرا تعداد زیادی از اعراب از مبدأ عربستان سعودی دیگر به این شهر سفر نمی نمایند و لذا مسائل مالی برای بخش های مرتبط با صنعت توریسم به وجود آمده است.

وی توضیح داد: اما با استقرار دفتر هواپیمایی عمان در مشهد مقدس تعداد زیادی از شیعیان عمانی که قصد سفر به مشهد را دارند می توانند با سرعت بیشتری این اقدام را انجام داده و مسائل آنها کاهش زیادی می یابد.

دبیر انجمن خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی با بیان اینکه در وضعیت کنونی بیشتر از عمان به مشهد سفر می نمایند، اعلام نمود: قرار بر این است که این تعامل در سال های آینده به صورت دو طرفه درآید.

فرقانی با اشاره به اینکه مردم عمان از رفاه بالایی برخوردار هستند، گفت: این میزان از رفاه سبب می گردد که بیشتر درخواست دریافت خدمات مسافرتی در قالب لوکس داشته باشند و لذا به افزایش اشغال هتل های 4 و 5 ستاره یاری می نماید.

وی اضافه نمود: برنامه ریزی اساسی که در این حوزه اجرا شده این است که تورهای گروهی برای مسافران عمانی برنامه ریزی گردد که بتواند به آنها خدمات رسانی داشته و جایگزین اعراب در این بخش گردد.

دبیر انجمن خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی اعلام کرد: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیز در این حوزه یاری دهنده است زیرا بسیاری از زائران قصد 10 و یا 21 روزه می نمایند تا بتوانند اعمال مذهبی ویژه این ماه را به جای آورند و لذا ارزآوری بیشتری برای شهر مشهد مقدس در قالب صنعت گردشگری به همراه دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 585

به "پروازهای خط هوایی عمان در مشهد جایگزین عربستان سعودی می گردد، برنامه ریزی برای سفرهای گروهی شیعیان عمانی در ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای خط هوایی عمان در مشهد جایگزین عربستان سعودی می گردد، برنامه ریزی برای سفرهای گروهی شیعیان عمانی در ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید