هومن برق نورد به زیرخاکی پیوست

به گزارش مجله دور زمین، هومن برق نورد به فصل دوم سریال زیرخاکی با نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا پیوست.

هومن برق نورد به زیرخاکی پیوست

به گزارش ایرنا، زیرخاکی که در آستانه ساخت فصل دوم قرار گرفته است، بازیگران تازه ای خواهد داشت. هومن برق نورد برای نخستین بار با جلیل سامان همکاری می نماید.

این بازیگر تئاتر که اواخر دهه 80 با سریال اشک ها و لبخند ها در تلویزیون شناخته شد، در یک دهه اخیر تجربیات مختلفی را در کارنامه کاری اش ثبت و در نزدیک به 40 سریال و فیلم سینمایی نقش آفرینی نموده است. قرارداد سایر بازیگران در حال انعقاد است و به زودی رسانه ای می شود.

فصل اول زیرخاکی با پخش در ماه مبارک رمضان امسال توانست عنوان پربیننده ترین سریال رمضانی را از آن خود کند و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجرا های فریبرز باغبیشه در کنار کاراکتر های جدید ادامه پیدا می نماید.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی زاده بازیگران اصلی و رایان سرلک بازیگر خردسال این مجموعه فراوری سیما فیلم هستند.

سریال زیرخاکی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان از ابتدای ماه رمضان 1399 در شبکهٔ یک سیما روی آنتن رفته است، سریالی کمدی-تاریخی و مربوط به قبل از انقلاب سال 1357 است. داستان مردی را به تصویر می کشد که به دنبال زیرخاکی می شود. او طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، یاری به برادرش در تعمیر موشک ارتش و همکاری با گروه های انقلابی می شود. جالب اینجاست که این فرد در همه این موارد از ماجرا هایی حول تحول ایران، بی خبر و بی اعتنا و مشغول به کار خودش است.

جلیل سامان پیش از این سریال های ارمغان تاریکی، پروانه و نفس را با مضمون وقایع پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و نقش نیرو های مختلف مبارز در این دوران ساخته بود. این سریال ها که بعد به سه گانه ای از سوی وی تعبیر شدند با اقبال مردم و منتقدان روبرو بودند. ارمغان تاریکی در سومین دوره جشنواره جام جم صداوسیما برترین سریال حوزه انقلاب اسلامی معرفی گردید.

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1521

به "هومن برق نورد به زیرخاکی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هومن برق نورد به زیرخاکی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید