تور ترکیه: نظر رئیس سازمان امور دینی ترکیه درباره رمز ارزها و زیارت کعبه در فضای متاورس

به گزارش مجله دور زمین، رئیس سازمان امور دینی ترکیه گفت: از آنجا که در حال حاضر رمز ارزها امنیت لازم را ندارند، نمی توانیم بگوییم که کار با آنها مجاز است یا نه.

تور ترکیه: نظر رئیس سازمان امور دینی ترکیه درباره رمز ارزها و زیارت کعبه در فضای متاورس

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی ارباش رئیس سازمان امور دیانت ترکیه در پاسخ به سوالی درباره حکم دینی رمز ارز در حال حاضر نمی توانیم بگوییم جایز است یا نه زیرا در حال حاضر امنیت لازم را ندارد و راه را برای سو استفاده باز می نماید.

وی با اشاره به اینکه موضوع خرید و فروش رمز ارز را به یکی از کارشناسان این سازمان سپرده تا درباره آن پژوهش کند، این موضوع را به عنوان یک پژوهش به یکی از کارشناسانمان داده ایم که درباره آن تحقیق کند.

رئیس سازمان امور دینی ترکیه درباره ایجاد ساختمان کعبه در فضای متاورس و حکم زیارت آن به وسیله این فضا گفت: شرایط حج را باید به جای آورد. فضای متاورس ممکن نیست که جای اعمال عبادت را بگیرد. حج و عبادت مجازی ممکن نیست.

ارباش با بیان اینکه ما 2 سال است که نتوانسته ایم به حج برویم، گفت: اینکه سال جاری خواهد شد یا نه را نمی دانیم و در حال مصاحبه هستیم. در حال حاضر از کشورهای مشخصی برای حج عمره به عربستان اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2203

به "تور ترکیه: نظر رئیس سازمان امور دینی ترکیه درباره رمز ارزها و زیارت کعبه در فضای متاورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: نظر رئیس سازمان امور دینی ترکیه درباره رمز ارزها و زیارت کعبه در فضای متاورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید