نبرد یونایتد و چلسی برای جذب جیدون سانچو

به گزارش مجله دور زمین، دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی قصد دارند در تابستان آینده برای جذب جیدون سانچو پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند با هم رقابت کنند.

نبرد یونایتد و چلسی برای جذب جیدون سانچو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی آماده هستند تا برای جذب جیدون سانچو پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند تا 120 میلیون یورو به این باشگاه آلمانی پیشنهاد بدهند.

جیدون سانچو در حال حاضر یکی از پرخواهان ترین ستاره های جوان دنیای فوتبال است. سانچو در مدتی که با پیراهن دورتموند درخشان ظاهر شده با شایعات زیادی درباره بازگشتش به کشور خود انگلیس روبرو بوده است.

بر اساس این گزارش، فرانک لمپارد و اوله گنار سولسشر هر دو علاقه زیادی به حضور سانچو در ترکیب تیم هایشان دارند و در آستانه تابستان در جنگی تمام عیار برای جذب او درگیر خواهند شد.

گفته می شود باشگاه چلسی حتی قصد داشته در ماه ژانویه سانچو را به خدمت بگیرد و در این باره با باشگاه دورتموند تماس هایی برقرار کرده که در نهایت پیروز نبوده است. یونایتد هم در ماه ژانویه جذب سانچو را بررسی کرده ولی به علت جذب برونو فرناندس به قیمت 55 میلیون یورو از نظر مالی دیگر توان پرداخت مبالغ سنگین برای جذب او را نداشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 888

به "نبرد یونایتد و چلسی برای جذب جیدون سانچو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد یونایتد و چلسی برای جذب جیدون سانچو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید