معماری داخلی آپارتمان دوبلکس با ویژگی خلاقانه مناسب خردسالان

به گزارش مجله دور زمین، معماری داخلی آپارتمان دوبلکس بسیار شیک و ویژه ای که در این مطلب قصد معرفی آنرا داریم در شهر خارکف کشور اوکراین قرار گرفته و مساحتی بالغ بر 212 متر مربع دارد و کاملا هوشمندانه نقشه ریزی و با دقت تمام اجرایی شده است. اما چیزی که بیشتر از همه چیز در این خانه جلب توجه می کند و بخاطر بکار بردن همین عنصر در طراحی داخلی اش شهرت جهانی پیدا کرده، وجود سرسره ای است که طبقه دوم را به طبقه اول، در اتاق نشیمن وصل می کند. هدف اصلی طراحان در این خانه ایجاد مکانی آرامش بخش و سرگرم کننده هم برای والدین و هم برای فرزند خردسالشان بوده که بنظر بنحو احسنت اجرایی شده است.

معماری داخلی آپارتمان دوبلکس با ویژگی خلاقانه مناسب خردسالان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید نقظه جالب توجه در این آپارتمان مدرن و جدید که ساخت آن به تازگی به اتمام رسیده، بدون شک وجود سطح شیبدار جالبی است که دو طبقه را به یکدیگر وصل می کند. البته عناصر جالب توجه دیگری مانند باغچه عمودی یا بانوجی (تخت گهواره ای) که در اتاق نشیمن قرار گرفته نیز نگاه ها را به سمت خود جذب می کنند اما به اندازه سرسره مذکور جذاب نیستند!

در طبقه اول این آپارتمان اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق بچه ها قرار گرفته است. اما در طبقه دوم اتاق خواب اصلی والدین، اتاق خواب مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی و اتاق کار و مطالعه تعبیه شده است. البته از آنجایی که این آپارتمان در طبقه آخر ساختمان قرار گرفته، از میزان زیادی نور طبیعی بهره می برد که طراح هم با نصب پنجره های عمودی و افقی بروی دیوار و سقف سعی کرده این نور را تماما به فضای داخل بکشاند.

معماری داخلی آپارتمان دوبلکس

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1475

به "معماری داخلی آپارتمان دوبلکس با ویژگی خلاقانه مناسب خردسالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری داخلی آپارتمان دوبلکس با ویژگی خلاقانه مناسب خردسالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید