لنوو ThinkBook پلاس در بخش بیرونی از کتابخوان الکترونیکی بهره می برد

به گزارش مجله دور زمین، شرکت لنوو در جریان نمایشگاه CES 2020 از لپ تاپ ThinkBook پلاس رونمایی کرد که در بخش بیرونی آن یک نمایشگر 10.8 اینچی مبتنی بر تکنولوژی جوهر الکترونیکی (E Ink) توجه را جلب می نماید. این نمایشگر می تواند اطلاعات قرارهای کاری یا شرایط آب وهوا را نمایش دهد و بعد از باز شدن لپ تاپ، اطلاعات حساس را پنهان می نماید تا افراد مقابل شما نتوانند این موارد را مشاهده نمایند.

لنوو ThinkBook پلاس در بخش بیرونی از کتابخوان الکترونیکی بهره می برد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ضمناً باید به پشتیبانی این نمایشگر از قلم استایلوس اشاره کنیم که این قلم همراه با لپ تاپ عرضه می گردد و کاربران می توانند از آن برای یادداشت برداری استفاده نمایند؛ این یادداشت ها به وسیله برنامه OneNote مایکروسافت به فضای ابری منتقل می شوند. اگرچه نمایشگرهای جوهر الکترونیکی به رفرش ریت بسیار پایین شهرت دارند، ولی طبق اعلام خبرنگار سایت ورج، این نمایشگر سرعت پاسخ دهی بالایی در واکنش به قلم دارد. لنوو اعلام نموده که برای بهبود تجربه کاربری حین یادداشت برداری، بخش هایی از نمایشگر بسیار سریع تر از کلیت آن به روزرسانی می شوند. ضمناً به لطف پشتیبانی از نسخه ویندوز برنامه کیندل آمازون، کاربران می توانند از این نمایشگر به عنوان کتاب خوان هم استفاده نمایند.

نمایشگر اصلی این لپ تاپ ابعاد 13.3 اینچی دارد و مبتنی بر رزولوشن 1080p است. بهترین مدل آن از پردازنده نسل دهم Core i7 اینتل بهره می برد و از دیگر مشخصات می توانیم به 8 یا 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. ضمناً حسگر اثر انگشت هم درون دکمه پاور تعبیه شده است. لپ تاپ لنوو ThinkBook پلاس از ماه مارس 2020 با قیمت پایه 1199 دلار در بازار عرضه می گردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 831

به "لنوو ThinkBook پلاس در بخش بیرونی از کتابخوان الکترونیکی بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو ThinkBook پلاس در بخش بیرونی از کتابخوان الکترونیکی بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید