با قیمت لپ تاپ تاشو ایسوس می توانید دو گلکسی فولد تهیه کنید

به گزارش مجله دور زمین، ما به تماشا گوشی های تاشو در طبیعت عادت نموده ایم، اما لپ تاپ های تاشو هنوز هم کم تعداد هستند و آن طور که باید وارد جریان اصلی نشده اند. ایسوس امدیوار است که این موضوع را با تغییر روبرو کند.

با قیمت لپ تاپ تاشو ایسوس می توانید دو گلکسی فولد تهیه کنید

در رویداد IFA 2022 این شرکت از لپ تاپ تاشو تازه خود با عنوان Zenbook 17 Fold OLED رونمایی نموده و چشم مخاطبین زیادی را به خود جلب کرد. لپ تاپ ایسوس زن بوک 17 فولد که در رویداد CES 2022 مورد تمسخر قرار گرفته بود، به نظر می رسد که با تغییر نگرش ایسوس روبرو شده و با دستگاه دیگری روبرو هستیم که از تبلیغات تاشو برای ان استفاده می گردد. اما ایسوس یک مورد قانع نماینده دارد که برای وجود این لپ تاپ به آن اشاره می نماید.

این لپ تاپ ایسوس قرار است که تعادلی ایده آل بین تحرک و بهره وری را برای علاقه مندان فراهم کند. با لپ تاپ Zenbook 17 Fold OLED یک صفحه نمایش 17.3 اینچی همراه با ابعاد 2560 در 1920 پیکسل داریم که 180 درجه می چرخد و لپ تاپ 12.5 اینچی با عاد 1920 در در 1280 به این واسطه تشکیل داده می گردد. در این حال، بخش پایین صفحه می تواند به عنوان یک صفحه کلید مجازی عمل کند یا کاربران هم می توانند روی صفحه کلید مغناطیسی سازگار بچسبند. لپ تاپ Zenbook 17 Fold OLED بعلاوه می تواند در حالت تمام صفحه استفاده شده و صفحه کلید فیزیکی هم به وسیله بلوتوث به آن وصل خواهد شد.

لپ تاپ ایسوس تاشو با طراحی متفاوت

همه این موارد نشان می دهد که لپ تاپ ایسوس با توجه به قیمت لپ تاپ لنوو تاشو که تا پیش از آن را داشتیم، ارزش بالاتری دارد. از آن جایی که لپ تاپ ایسوس Zenbook 17 Fold OLED عملا تمام صفحه است، ایسوس فکر می نماید که کاربران می توانند کتاب خوان ها و تبلت های الکترونیکی خود را با این دستگاه جایگزین نمایند. همراه با وزن 1.5 کیلوگرمی، این لپ تاپ ها برای رمان ها کاربردی نیستند، اما نباید هم ضربه ای بزرگ در وسایل حمل مسافر ایجاد نمایند. برای کاربرانی که برقرار هستند، لولای این لپ تاپ دارای 30 هزار بار قابلیت خم شدن در طول عمر خود بوده و می توانند از آن به زیبایی استفاده کند.

در داخل لپ تاپ ایسوس Zenbook 17 Fold OLED می توانید پردازنده های نسل دوازدهم اینتل، همراه با گرافیک Iris اینتل و بعلاوه حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه SSD را داشته باشید. با توجه به اینکه این دستگاه تقریبا صفحه نمایش تمام صفحه دارد، یک باتری 75 وات ساعت می تواند این لپ تاپ را تا 9.5 ساعت روشن نگه داشته و انرژی مورد احتیاج برای آن را هم تامین کند. دو پورت USB-C هم داریم که یکی از آن ها برای شارژ استفاده شده و دیگر برای اتصال جانبی دستگاه های مختلف کاربرد خواهد داشت. از دیگر ویژگی های خوب این لپ تاپ می توانیم به پشتیبانی از وای فای 6E در کنار صدای کارآمد هارمان کاردون اشاره کنیم.

ارزش در برابر قیمت لپ تاپ لنوو

همان طور که گفتیم، لپ تاپ ایسوس تاشو در برابر قیمت لپ تاپ لنوو ارزش بالایی داشته و امکانات مد روزتری را در اختیار شما قرار خواهد داد. این محصول پشتیبانی از دالبی اتمز را به همراه داشته و می توانید از دوربین تماس ویدیویی 5 مگاپیکسلی هم بهره ببرید. برای خرید لپ تاپ ایسوس Zenbook 17 Fold OLED باید تا سه ماهه چهارم 2022 صبر کنید تا عرضه دنیای آن فرا رسیده و بتوانید به سراغش بروید. قیمت این لپ تاپ 3499 دلار خواهد بود و این مبلغ 1000 دلار نسبت به قیمت لپ تاپ لنوو تینک پد X1 Fold بالاتر بوده و دو برابر قیمت گلکسی زد فولد 4 سامسونگ هم دیده می گردد.

این قیمت را می توان با قیمت لپ تاپ اچ پی و دیگر برندهای معتبر هم مورد قیاس قرار داد. البته کسانی که می خواهند یک کامپیوتر با صفحه نمایش بزرگ و بدون حجم زیاد داشته باشند، لپ تاپ ایسوس Zenbook 17 Fold OLED می تواند گزینه ای باشد ارزش آنالیز زیادی دارد. این لپ تاپ ابعاد و مقدار استانداردی را هم دارد و توسعه دهنده لپ تاپ در طی مصاحبه ای اعلام نموده بود که به مدت 10 سال در حال ساخت این لپ تاپ بوده اند. آن ها از سه سال گذشته هم نمونه اولیه را فراوری نموده و آغاز به برطرف ایرادات آن نموده بودند.

اهمیت محصولات تاشو

می دانیم که حرکت شرکت های بزرگ به سمت ارائه محصولات تاشو بیشتر شده است و حتی پیرامون اپل هم شایعات زیادی در خصوص آیفون تاشو به گوش می رسد. لپ تاپ تاشو تا کنون چندان در بازار مطرح نبوده است و ایسوس می تواند نقش سامسونگ را در بازار موبایل ایفا نموده و پیشرو لپ تاپ های تاشو در بازار شناخته گردد. همان طور که اپل هنوز به رقابت با سامسونگ در زمینه گوشی های تاشو نرفته است، هنوز هم خبری از مک بوک های تاشو نبوده و احتمالا دیرتر از بقیه رقبا می خواهد به این عرصه وارد گردد.

باید دید که اچ پی و برندهای دیگر مانند ایسر هم قصد ورود به عرصه لپ تاپ های تاشو را دارند یا خیر. در گذشته لنوو اولین بار در بین برندهای بزرگ اقدام فراوری لپ تاپ تاشو X1 Fold خود نموده و هم اکنون رقیب بزرگی را در مقابل خود می بیند. لپ تاپ ایسوس می تواند در آینده حرفه های زیادی برای گفتن داشته باشد. حمل این لپ تاپ ها هم نسبت به لپ تاپ های معمولی ساده تر شده و با صفحه نمایش بزرگ، فراوری نمایندگان محتوا هم می توانند بهتر کار نمایند. این روند نشان می دهد که احتمالا برندهای دیگر هم می توانند برنامه های خود را از سال های آینده آغاز نمایند.

آنالیز قیمت لپ تاپ اچ پی از مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی به عنوان مرجعی برای آنالیز قیمت لپ تاپ و خرید آن با قیمت مناسب شناخته می گردد. قیمت لپ تاپ اچ پی را می توانید در کنار برندهای دیگری مانند لپ تاپ ایسوس آنالیز نموده و با مقایسه لپ تاپ ها با همدیگر، به یک انتخاب صحیح دست پیدا کنید. می توانید احتیاجها و بودجه خود را معین نموده و یک خرید حساب شده و ارزشمند را در بازار تجربه کنید. بازار لپ تاپ ها داغ و داغ تر می گردد و مقداد آی تی هم تازهترین لپ تاپ های دنیا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2297

به "با قیمت لپ تاپ تاشو ایسوس می توانید دو گلکسی فولد تهیه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قیمت لپ تاپ تاشو ایسوس می توانید دو گلکسی فولد تهیه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید