قیمت رانا 7 میلیون مقرون به صرفه شد

به گزارش مجله دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) قیمت انواع خودرو رانا در بازار آزاد تهران، اعلام، شد.

قیمت رانا 7 میلیون مقرون به صرفه شد

به گزارش خبرنگاران، خودرو رانا یکی از محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو است. رانا در بازار داخلی، هواداران بسیاری دارد و خودرو رانا در مدل های مختلف فراوری می گردد. رانا اتوماتیک نسبت به بقیه مدل های این خودرو از محبوبیت بیشتری برخوردار است. بعضی از مشتریان رانا معتقد هستند که کیفیت رانا متناسب با قیمت آن نیست و احتیاج است که کیفیت این خودرو بالا برود.

امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) رصد شما نیوز از بازار خودرو حاکی از این است که قیمت بعضی از خودروهای فراوری داخل، کاهش داشته است و بر این اساس، قیمت رانا پلاس با 7 میلیون کاهش قیمت به 262,000,000 میلیون تومان رسید. بعلاوه، قیمت رانا پلاس TU5 + پانوراما با 6 میلیون تومان کاهش قیمت با 322,000,000 میلیون تومان خرید و فروش شد.

معرفی خودرو رانا پلاس

نمونه ارتقا یافته رانا معمولی محصول ایران خودرو، رانا پلاس Runna Plus است که در سال 1398 به وسیله ایران خودرو معرفی و برای اولین بار در بهار 99 پیش فروش شد. در ادامه مشخصات رانا پلاس نو را آنالیز می کنیم.

از تفاوت های ظاهری این نمونه با رانا معمولی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- تغییر گرافیک چراغ های جلو و عقب

- هم رنگ شده زه ها و دستگیره های درب

- آیینه های راهنما دارد طرح 207i

- طرح نو قالپاق

- بروز شدن طراحی جلو پنجره

- دستگیر و زه های همرنگ بدنه

- آنتن رادیو

امکانات رانا پلاس

در مجموعه اتاق و کابین نیز تغییراتی انجام شده که به توضیح زیر است:

- داشبورد نو

- شکل نو کنسول میانی بین دو جایگاه

- تغییر در مجموعه کلیدهای شیشه بالابر درها و آینه برق

- طرح نو پنل داشبورد

- رودری های نو

- دسته دنده نو

- صفحه کیلومتر نو

- رادیو پخش دارای بلوتوث به همراه 2 توییتر

- جایگاه های نو طرح 207i

- غربیلک نو فرمان دارای کلیدهای کنترلی

- نمد کاپوت

- موکت نو صندوق عقب

- دسته راهنما و برف پاک کن نو طرح 207i

- کروز کنترل

مشخصات فنی رانا پلاس

یک پیشرانه با حجم 1578 سی سی، 4 سیلندر تنفس طبیعی با 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور مشخصه های فنی رانا پلاس هستند. از نظر فنی تغییر چشمگیری در رانا پلاس دیده نمی گردد؛ اما در دسته سیم اصلی، و مقاومت فن رادیاتور اصلاحاتی انجام شده است. بعلاوه پیشرانه TU5 رانا پلاس از یورو4 به یورو5 ارتقا یافته است. در آخر با اضافه شدن تجهیزات نو وزن نهایی رانا پلاس ایران خودرو حدود 25 کیلوگرم افزایش پیدا نموده است.

ایران خودرو برای اولین بار در مرداد 1399 از قرار گرفتن جعبه دنده 6 دنده دستی داخلی و پیشرانه اصلاح شده TU5 که با کد EC5 شناخته می گردد بر روی خودرو رانا پلاس اطلاع داد. بعلاوه امکان انتخاب جعبه دنده اتوماتیک بر روی این خودرو از مواردیست که ایرانخودرو به آن اشاره نموده است.

قیمت رانا پلاس

در حال حاضر، با توجه به شرایط کشور قیمت رانا پلاس در نوسان است و نسبت به همرده های فراوری داخل خود قیمت معقولی دارد. قیمت رانا پلاس در بازه ای قرار گرفته است که متقضیان خرید 206 صندوقدار کارنموده را به سمت خود سوق دهد؛ هر چند صاحبان فعلی رانا پلاس، خودرو خود را از به وسیله طرح های فروش فوری یا پیش فروش ایران خودرو خریداری نموده اند و برای فروش آن باید 1 سال صبوری نمایند تا سند خودروی آن ها از رهن شرکت خارج گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2161

به "قیمت رانا 7 میلیون مقرون به صرفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت رانا 7 میلیون مقرون به صرفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید