غرق شدن یک جوان در چشمه گل رامیان

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران/گلستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از حادثه غرق شدگی جوان 26 ساله در چشمه گل رامیان و اعزام تیم غواصی آتش نشانی گرگان به محل حادثه خبرداد.

غرق شدن یک جوان در چشمه گل رامیان

موسی الرضا صفری در این خصوص اظهار کرد: با تماس و اطلاع رسانی به ستاد فرماندهی سامانه 125، گزارشی مبنی بر غرق شدن جوان 26 ساله در چشمه گل رامیان داده شد که بلافاصله تیم غواصی این سازمان به همراه تجهیزات مخصوص غواصی به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه نمود: پس از جستجو چند ساعته و مداوم تیم غواصی، نتیجه ای حاصل نشد و با توجه به تاریکی هوا، تیم غواصی از صبح فردا مجدد آغاز به جستجو نموده تا پیکر این جوان را پیدا نمایند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شهرداری گرگان، صفری با اشاره به آمار بالای غرق شدگی از ابتدای سال جاری، گفت: تنها راه پیشگیری از این قبیل حوادث، اطلاع رسانی و هشدارهای عمومی، جلوگیری از تجمع و رعایت ممنوعیت شنا افراد و نصب تابلوهای هشدار دهنده در اینگونه منطقه ها است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تاکید نمود: تا زمانی که نگاه پیشگیرانه نداشته باشیم، برای کاهش حوادث غرق شدگی پیروز نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1940

به "غرق شدن یک جوان در چشمه گل رامیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرق شدن یک جوان در چشمه گل رامیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید