سامسونگ تاریخ رونمایی جدیدترین گوشی های تاشو خود را اظهار داشت

به گزارش مجله دور زمین، ساعاتی قبل سامسونگ اعلام نمود که جدیدترین گوشی های تاشو این شرکت در تاریخ 26 ژوئیه (4 مرداد) در کره جنوبی رسما معرفی خواهند شد. در خصوص انتخاب این تاریخ طی هفته های گذشته شایعاتی منتشر شده بود که حالا با اعلام رسمی سامسونگ، شاهد دقیق بودن این شایعات هستیم.

سامسونگ تاریخ رونمایی جدیدترین گوشی های تاشو خود را اظهار داشت

بر اساس گزارش های منتشر شده، در این رویداد به غیر از گوشی های گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 که در مرکز توجه قرار می گیرند، قرار است تبلت ها، ساعت های هوشمند و هدفون های بی سیم تازه هم معرفی شوند. همانطور که احتمالا می دانید، گلگسی زد فولد 5 نسبت به نسل قبلی از نظر ظاهری با تغییرات گسترده ای روبرو نشده و مثلا می توانیم به مواردی مانند استفاده از لولای باکیفیت تر و بدنه سبک تر اشاره کنیم.

اما از سوی دیگر، مهم ترین تفاوت ظاهری گلکسی زد فلیپ 5 با نسل قبلی این است که نمایشگر بیرونی آن بسیار بزرگ تر شده و ضمناً طبیعتا با چیپست قدرتمندتری روبرو می شویم. در گزارش ها آمده که سامسونگ میخواهد تعداد بیشتری از این گوشی ها را فراوری کند که این یعنی احتمالا قرار است اندازه استقبال از آن ها بیشتر از نسل قبلی باشد.

با وجود اینکه در حال حاضر شرکت های زیادی وارد بازار گوشی های تاشو شده اند، ولی سامسونگ همچنان اکثریت این بازار را در اختیار دارد و باید ببینیم آیا در ماه های آینده رقبای سامسونگ می توانند بخش قابل توجهی از سهم بازار این شرکت را از آن خود نمایند یا نه.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2417

به "سامسونگ تاریخ رونمایی جدیدترین گوشی های تاشو خود را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تاریخ رونمایی جدیدترین گوشی های تاشو خود را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید