برطرف خطر و تعمیرات تخصصی بزرگراه طبقاتی صدر در نوروز سال 1401

به گزارش مجله دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت یادمان سازه، از شروع تعمیرات تخصصی و نیز اجرای اقدامات ضروری به منظور برطرف خطر از سازه بزرگراه طبقاتی صدر همزمان با ایام نوروز سال 1401 اطلاع داد.

برطرف خطر و تعمیرات تخصصی بزرگراه طبقاتی صدر در نوروز سال 1401

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، امین شالبافان با اشاره به واگذاری مجدد ماموریت مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای و بعلاوه تعمیرات تخصصی پل های سواره رو شهر تهران به شرکت یادمان سازه، از شروع تعمیرات تخصصی بزرگراه طبقاتی صدر همزمان با نوروز سال 1401 اطلاع داد و گفت: متعاقب بروز مسائل ناشی از سرقت بعضی از اجزای سازه بزرگراه طبقاتی صدر شامل هندریل ها و پوشش های فلزی سرستون ها، امور مربوط به برطرف خطر و تعمیرات تخصصی در دستور کار شرکت یادمان سازه نهاده شد و نسبت به برطرف خطر از قطعات فلزی که به صورت آویزان به وسیله سارقان رها شده بود و احتمال سقوط آنها روی وسایل نقلیه وجود داشت، اقدام شد.

وی اصلاح درز انبساط و انجام دیگر تعمیرات موردنیاز در سازه بزرگراه طبقاتی صدر را از دیگر اقدامات به ثمر نشسته در نوروز سال جاری دانست و از برنامه ریزی به منظور انجام بازدید های دوره ای مستمر از اجزای سازه ای این بزرگراه طبقاتی اطلاع داد.

لازم به ذکر است بزرگراه طبقاتی صدربا احتساب پل اصلی و رمپ های دسترسی 11 کیلومتر طول دارد. پل اصلی 5 کیلومتر طول و 23 متر عرض و پل های رمپ های دسترسی 6 کیلومتر طول و 7 الی 13 متر عرض داشته و در سال 1392 با 1705 حلقه شمع، 202 حلقه سر شمع و 263 عدد پایه احداث شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2212

به "برطرف خطر و تعمیرات تخصصی بزرگراه طبقاتی صدر در نوروز سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف خطر و تعمیرات تخصصی بزرگراه طبقاتی صدر در نوروز سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید