راه اندازی شرکت هواپیمایی گامبرون با مرکزیت استان هرمزگان

به گزارش مجله دور زمین، شرکت هواپیمایی گامبرون

استاندار هرمزگان از راه اندازی خطوط هوایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با مرکزیت این استان به نام شرکت هواپیمایی گامبرون اطلاع داد. بر اساس گزارش ایسنا، فریدون همتی استاندار هرمزگان در ملاقات با سرمایه گذار طرح راه اندازی خطوط هواپیمایی اختصاصی استان هرمزگان اعلام نمود: در جزیان برگزاری همایش بین المللی برای فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان، سرمایه گذار بخش خصوصی در خصوص راه اندازی شرکت هواپیمایی اختصاصی این استان با نام شرکت هواپیمایی گامبرون اعلام آمادگی نموده و اکنون نیز فرآیند سرمایه گذاری در حال اجرا است. با خبرنگاران همراه شوید تا در خصوص خبر راه اندازی شرکت هواپیمایی گامبرون با مرکزیت استان هرمزگان بیشتر بدانیم.

راه اندازی شرکت هواپیمایی گامبرون با مرکزیت استان هرمزگان

فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: در راستای شرکت هواپیمایی گامبرون مذاکراتی با کاپیتان خانلری به عنوان سرمایه گذار خصوصی راه اندازی این ایرلاین اجرا شده است. کاپیتان خانلری از جمله خلبانان با سابقه کشور بوده و در دوره ای نیز به عنوان رییس سازمان هواپیمایی کشور خدمت نموده است. وی افزود: برنامه راه اندازی شرکت هواپیمایی گامبرون و همچنین خطوط هوایی اختصاصی استان هرمزگان از جمله اقدامات و فعالیت های اساسی است که می بایست در جهت رشد و توسعه زیرساخت های گردشگری این استان صورت پذیرد. راه اندازی شرکت هواپیمایی اختصاصی استان می تواند زیرساخت های لازم را برای جذب 10 میلیون گردشگران داخلی و بین المللی در استان هرمزگان ایجاد نماید.

فریدون همتی افزود: راه اندازی شرکت هواپیمایی گامبرون به خوبی می تواند در جهت توسعه استان هرمزگان نقش مهمی ایفا نموده و فرایند انجام آن به خوبی در حال پیشرفت می باشد. وی افزود: مرکزیت شرکت هواپیمایی گامبرون در استان هرمزگان و فرودگاه بین المللی بندرعباس خواهد بود. در مرحله اول این شرکت هواپیمایی که با سرمایه گذاری خصوصی راه اندازی شده فعالیت خود را با 10 ففرایند هواپیما شروع خواهد نمود که امیدواریم فرایند آن تا سرانجام امسال عملیاتی شود. علاوه بر این سرمایه گذار راه اندازی شرکت هواپیمایی نیز گفت: پس از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان هرمزگان در جلسات مختلفی با استاندار گفت و گو نموده تا شرکت هواپیمایی گامبرون را به صورت اختصاصی برای این استان راه اندازی نماییم.

کاپیتان خانلری به عنوان سرمایه گذار خصوصی این پروژه افزود: این شرکت هواپیمایی با مرکزیت فرودگاه بین المللی بندرعباس فعالیت خود را شروع نموده و در برنامه توسعه آن جزایر و مناطق دیگر استان هرمزگان که دارای فرودگاه می باشد را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد. وی با بیان اینکه پروازهای این شرکت هواپیمایی با مرکزیت بندرعباس به دیگر مناطق کشور نیز انجام خواهد شد گفت: 70 درصد پروازهای شرکت هواپیمایی گامبرون به صورت داخلی و 30 درصد از آن ها به صورت بین المللی خواهد بود. پروازهای بین المللی این شرکت هواپیمایی نیز با اولویت شهرهای زیارتی و همچنین کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهد بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1098

به "راه اندازی شرکت هواپیمایی گامبرون با مرکزیت استان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی شرکت هواپیمایی گامبرون با مرکزیت استان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید