بهترین هتل های مسقط را بشناسیم

به گزارش مجله دور زمین، معرفی بهترین هتل های مسقط

مسقط، پایتخت خوش منظره عمان، که بین کوه ها و اقیانوس قرار گرفته است، با قلعه های قدیمی و موزه های فوق العاده، خانه اپرا و پارک های پر از گل هر بیننده ای را مجذوب خود می نماید. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر زیبا و اقامت در لوکس ترین و بهترین هتل های مسقط را دارید، کافی است با خبرنگاران همراه شوید تا با بهترین هتل های مسقط آشنا شوید. برای رزرو سریع و راحت هر هتل کافی است که روی نام آن کلیک کنید و اگر هتل مد نظر شما در این مطلب موجود نیست کافی است که برای رزرو هتل مسقط در سایت خبرنگاران اقدام کنید.

بهترین هتل های مسقط را بشناسیم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

1. اسپا و ریزورت شانگری- لا الحسن(Shangri-La Al Husn Resort & Spa)

اسپا و ریزورت شانگری- لا الحُسن در منطقه ای بی نظیر و منحصر به فرد در شهر مسقط قرار گرفته است. این ریزورت با آب های زلال دریای عمان احاطه شده است و یکی از بهترین هتل های مسقط به شمار می رود.

الحسن که به معنی قصر است، 180 اتاق دارد که تنها مخصوص بزرگسالان است و ساحلی اختصاصی دارد. اتاق های این هتل در زمره بزرگترین و مدرن ترین اتاق های هتل های عمان هستند. دکور و تزئینات هتل شانگری- لا برگرفته از کاخ های سلطنتی عربی است، که آثار معتبر عمانی در آن به چشم می خورد.

مهمانان این هتل می توانند از وجود 100 متر ساحل اختصاصی، در کنار صبحانه بوفه، مینی بار، چای عصرانه، پیش غذا و خدمات هتل لذت ببرند.

هتل شانگری- لا 45 دقیقه از فرودگاه بین المللی مسقط و 20 دقیقه از شهر مسقط فاصله دارد. این هتل برای مسافران تفریحی و تجاری بسیار مناسب است. بنا به درخواست مهمانان، ترنسفر هتل نیز در دسترس است.

هتل شانگری- لا یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در مسقط دارد. این هتل در میان زوج های جوان نیز محبوب است و نمره 9.2 را از طرف آن ها کسب نموده است. هزینه های هتل شانگری- لا مسقط با توجه به خدماتی که ارائه می دهد نیز بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، استخر، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، اسپا و مرکز سلامتی اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

آدرس: P.O Box 644,, 100 Muscat, Oman

2. هتل کمپینسکی مسقط(Kempinski Hotel Muscat)

هتل کمپینسکی مسقط در سواحل خلیج فارس واقع شده و قلب جدید مسقط است. هتل کمپینسکی هتلی 5 ستاره و محل اقامتی لوکس و بی نظیر در عمان است.

این هتل 310 اتاق و سوئیت دارد. این اتاق ها همگی مجهز به میز، تلویزیون صفحه تخت، کمد مخصوص لباس، قهوه ساز با یک حمام شخصی هستند. اتاق های اصلی هتل کمپینسکی یک بالکن نیز دارند.

هتل کمپینسکی همچنین تسهیلات ملاقات نیز فراهم می نماید. این هتل رستوران هایی در سطح جهانی دارد. مجهز به سالن بولینگ اختصاصی و مرکز تفریحی، مرکز تناسب اندام و اسپا است. سالنی نیز برای ملاقات های رسمی، کنفرانس ها، برگزاری مراسم ازدواج و… در نظر گرفته شده است. این سالن زیبا لوزی شکل و بدون ستون در زمینی به مساحت 1100متر است.

مرکز کنوانسیون و نمایشگاه عمان در 9 کیلومتری هتل کمپینسکی واقع شده است. در حالیکه مسجد جامع سلطان قابوس در 13 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی مسقط نیز در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در شهر مسقط دارد و میان زوج های جوان نیز محبوب است. به طوریکه نمره 9.1 را به آن داده اند.

از دیگر امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، استخر، ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان و اتاق خانوادگی اشاره نمود.

امتیاز: 9.1

آدرس: Street 6 335 Al Mouj,, Muscat, Oman

3. هتل کورال مسقط(Coral Muscat Hotel & Apartments)

هتل کورال مسقط با اتاق هایی بزرگ و به شکل هتل آپارتمان در نزدیکی جاذبه های گردشگری مسقط قرار گرفته است. این هتل تنها 800 متر با پارک ملی القرم و 2.6 کیلومتر از خانه اپرای سلطنتی مسقط فاصله دارد.

اتاق های این هتل با آشپزخانه ای کوچک تجهیز شده اند. درون هر آشپزخانه یک مایکروفر، کتری و یخچال وجود دارد. هر واحد این هتل یک حمام با سشوار دارد.

مهمانان هتل کورال مسقط می توانند از صبحانه بوفه این هتل لذت ببرند. این هتل 4 ستاره مجهز به یک سالن تناسب اندام، اتاق های ایروبیک، ماساژ و استخری در پشت بام است.

باشگاه تفریحی راس الحمرا در 3.3 کیلومتری هتل کورال مسقط واقع شده است، در حالیکه برج ساعت قدیمی 9 کیلومتر و فرودگاه سیب 22 کیلومتر از آن فاصله دارند.

هتل کورال موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و در میان زوج های جوان امتیاز 8.2 را دریافت نموده است.

از دیگر امکانات هتل کورال مسقط می توان به وای فای رایگان، استخر روباز و سرپوشیده، پارکینگ رایگان، اتاق خانوادگی و سالن ورزشی بسیار مجهز اشاره نمود.

امتیاز: 9

آدرس: 137, Al Qurum, Sabco, Muscat, Oman

4. هتل البوستان پالاس مسقط(Al Bustan Palace - A Ritz-Carlton Hotel)

هتل البوستان پالاس مسقط هتلی 5 ستاره است که خدماتی در سطح جهانی ارائه می نماید. هتل البوستان در برابر کوه های الحجر قرار گرفته است و نمایی زیبا به دریای عمان دارد. این ریزورت لوکس 5 ستاره تجربه ای مشابه زندگی در قصر را برای مهمانان خود فراهم می نماید و نمایانگر هنر میزبانی مردم عمان است. هتل البوستان در 1 کیلومتری طولانی ترین ساحل اختصاصی مسقط قرار گرفته است.

هتل البوستان مسقط 250 اتاق و سوئیت دارد که همگی به تازگی بازسازی شده اند. اسپای این هتل 17 اتاق دارد و منطقه ای با ساحل اختصاصی که فقط خان ها حق عضویت در آن را دارند.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به کتری برقی، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق ها اتاق نشیمن جداگانه نیز دارند.

همچنین برنامه ای برای بچه ها مهمان هتل البوستان در نظر گرفته شده است. آن ها می توانند از ساحلی با سرگرمی های متفاوت لذت ببرند. از میان این سرگرمی ها می توان به غواصی، تنیس روی میز، فوتبال ساحلی، یا کارهای هنری اشاره نمود. این برنامه همچنین شامل بخشی است که در آن از بچه ها دعوت می گردد تا فرهنگ و سنت های محلی عمان را کشف نمایند.

هتل البوستان پالاس 3 رستوران دارد که در آن ها غذاهای بین المللی سرو می گردد. تراس الخیران رستورانی 24 ساعته است که نمایی زیبا به دریای عمان دارد. در این رستوران تازه ترین ماهی ها و غذاهای دریایی سر می گردد. رستوران چینی هتل البوستان که برنده جایزه نیز شده است، غذاهای چینی معتبر را در مکانی راحت در اختیار مهمانان قرار می دهد.

فرودگاه بین المللی مسقط 45 دقیقه با ماشین از هتل البوستان مسقط فاصله دارد. مرکز شهر و کاخ العالم مسقط 20 دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارند. پارکینگ خصوصی رایگان در هتل البوستان در دسترس است.

هتل البوستان یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی را در مسقط دارد. و در میان زوج های جوان نمره 9.5 را کسب نموده است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، استخر روباز و سرپوشیده، پارکینگ رایگان و اتاق خانوادگی اشاره نمود.

امتیاز: 9

آدرس: Muttrah Beach -PO BOX 1998, 114 Muscat, Oman

5. هتل چدی مسقط(The Chedi Muscat)

هتل چدی مسقط هتلی 5 ستاره است که 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی مسقط فاصله دارد. این هتل یک اسپا با خدمات ماساژ، چندین استخر و وای فای رایگان دارد.

اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، دستگاه تهویه هوا، دستگاه اسپرسو و میزکار هستند. برخی از اتاق ها، سالن نشیمن هم دارند.

هتل چدی 6 رستوران دارد که مهمانان می توانند از غذاهای عربی، آسیایی، بین المللی و ترکیبی آن لذت ببرند. رستوران ها مجهز به دو قسمت فضای باز و بسته هستند.

اسپای هتل چدی مسقط مخصوص درمان های جزیره بالی است، اما گیاه درمانی نیز در آن انجام می گردد.

این هتل در مکان بسیار خوبی قرار گرفته است و در میان زوج های جوان امتیاز 8.9 را کسب نموده است.

از دیگر امکانات هتل چدی می توان به استخر، ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان و اتاق خانوادگی اشاره نمود.

امتیاز: 9

آدرس: North Ghubra 32, Way 3215, Street No 46, 133 Muscat, Oman

منبع: فلای تودی
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 329

به "بهترین هتل های مسقط را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های مسقط را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید