درخواست پلیس از ستاد کرونا؛ تغییرساعت اعمال محدودیت تردد شبانه از 21 به 22

به گزارش مجله دور زمین، رئیس پلیس راهور پایتخت با توجه به ترافیک ایجاد شده در ساعات منتهی به اجرای محدودیت تردد شبانه، از ستاد کرونا درخواست کرد: ساعت اجرای محدودیت تردد را از 21 به 22 تغییر دهند.

درخواست پلیس از ستاد کرونا؛ تغییرساعت اعمال محدودیت تردد شبانه از 21 به 22

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت به درخواست پلیس از ستاد ملی کرونا مبنی برتغییر ساعت محدودیت های ترافیکی شبانه اشاره و گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و محدودیت تردد شبانه شاهد حجم بالای ترافیک در ساعات 16 تا 21 در تهران هستیم چراکه رانندگان می خواهند هرچه زودتر به مقصد رسیده تا توسط دوربین ها جریمه نشوند.

رئیس پلیس راهور پایتخت توضیح داد: این عجله و شتاب و به تعویق انداختن سفر و موکول کردن تردد در ساعات پایانی محدودیت ها، معضلات ترافیکی بسیاری را برای شهر تهران بوجود آورده است.

سردار حمیدی اضافه کرد : در این بین اگر بارندگی نیز روی دهد مزید بر علت شده و بر حجم ترافیک می افزاید چرا که بیشتر شهروندان در این شرایط از خودروی شخصی استفاده نموده و این موضوع بر ترافیک شهر تهران می افزاید.

سردار حمیدی گفت: به همین خاطر پیشنهاد پلیس راهور تهران به ستاد ملی کرونا این است که ساعت اجرای محدودیت را از ساعت 21:00به 22:00 تغییر دهد تا پلیس بتواند ترافیک را بهتر مدیریت نموده و شهروندان نیز بتوانند در تصمیم گیریهای خود بهتر عمل نموده و قبل از ساعت اعلامی به مقصد برسند .

وی اظهار امیدواری کرد که با تغییر زمان شروع طرح، شاهد رفع شدن حجم بالای ترافیک موجود در ساعات منتهی به اجرای محدودیت تردد شبانه شویم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1533

به "درخواست پلیس از ستاد کرونا؛ تغییرساعت اعمال محدودیت تردد شبانه از 21 به 22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پلیس از ستاد کرونا؛ تغییرساعت اعمال محدودیت تردد شبانه از 21 به 22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید