جوانی: بازیکنان فجر سپاسی می خواهند پدیده لیگ برتر باشند، امیدوارم بتوانیم از بازیکنان سرباز استفاده کنیم

به گزارش مجله دور زمین، سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت، بازیکنان فجر سپاسی می خواهند اثبات نمایند لایق برترین ها هستند.

جوانی: بازیکنان فجر سپاسی می خواهند پدیده لیگ برتر باشند، امیدوارم بتوانیم از بازیکنان سرباز استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرحسین جوانی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی بیست ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال، گفت: فجر سپاسی پس از سال ها به لیگ برتر آمد و همانطور که مربی و مدیرعامل باشگاه گفته اند، بازیکنان فجر می خواهند پدیده لیگ باشند، همانطور که قهرمانی لیگ دسته اول را کسب کردند. آنها می خواهند اثبات نمایند لایق برترین ها هستند.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد قرارداد بازیکنان فجر سپاسی در حد چهار پنج میلیون تومان است، توضیح داد: قرارداد در این روال نیست، اما باشگاه فجرسپاسی شرایطی دارد که می تواند بازیکن سرباز بگیرد. ما طبق قانون ستاد کل بازیکن سرباز می گیریم.

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی درباره اینکه آیا امکان برگزاری بازی های فجر در شیراز وجود دارد یا نه، گفت: سهیل مهدی شرح داد که شیراز استادیوم خود را اعلام نکرده است، اما ما به وسیله اتوماسیون اعلام کردیم. در شیراز فقط استادیوم های فارس و حافظیه را داریم. امیدوارم استادیوم را به بازی هفته اول مقابل نساجی مازندران برسانند تا از آن استفاده کنیم. اگر استادیوم آماده نگردد، آن وقت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه با هماهنگی سرمربی تیم اعلام می نمایند کجا بازی خواهیم کرد.

جوانی در واکنش به حضور احمد زنده روح به اسم بازیکن سرباز در فجر سپاسی و مطرح شدن نام هایی چون سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع استقلال برای حضور در این تیم گفت: صحبت هایی برای حضور زنده روح شده، اما هنوز روال ثبت قرارداد پیش نرفته است. قانون سرباز بازیکن 28 سال بوده است و اگر بازیکنانی که سرباز هستند، می توانند یاری حال فجر باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1973

به "جوانی: بازیکنان فجر سپاسی می خواهند پدیده لیگ برتر باشند، امیدوارم بتوانیم از بازیکنان سرباز استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانی: بازیکنان فجر سپاسی می خواهند پدیده لیگ برتر باشند، امیدوارم بتوانیم از بازیکنان سرباز استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید