بازی پلنگ سیاه در استودیوی نو الکترونیک آرتز در دست توسعه است

به گزارش مجله دور زمین، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده که یک بازی با موضوع شخصیت پلنگ سیاه (Black Panther) در استودیوی داخلی و نو این شرکت یعنی Cliffhanger Games در حال توسعه است.

بازی پلنگ سیاه در استودیوی نو الکترونیک آرتز در دست توسعه است

این استودیو در سال 2021 تشکیل شده و به وسیله کوین استیونز (Kevin Stephens)، معاون سابق استودیوی سازنده بازی Middle-earth: Shadow of Mordor یعنی مونولیث (Monolith)، رهبری می گردد. به گفته الکترونیک آرتز، علاوه بر کوین استیونز، تیم کلیف هنگر شامل بازیسازانی است که در گذشته روی سری های محبوبی نظیر هیلو، گاد آو وار و کال آو دیوتی کار نموده اند. این بازی سوم شخص و تک نفره که از داستانی اوریجینال بهره می برد، با همکاری مارول گیمز (Marvel Games) در حال ساخت است. استیونز در خصوص بازی می گوید:

الکترونیک آرتز سال گذشته بیان کرد که قراردادی برای ساخت چند بازی تازه بر اساس شخصیت های کمیک بوک های مارول منعقد نموده است که با بازی مرد آهنی از استودیوی موتیو (Motive Studios) به عنوان سازنده بازسازی Dead Space و بازی Star Wars Squadrons شروع می گردد. استیونز اضافه نمود:

در نهایت لازم به ذکر است که بازی تازه پلنگ سیاه در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی نداشته و پلتفرم های مقصد آن نیز معین نیست.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2419

به "بازی پلنگ سیاه در استودیوی نو الکترونیک آرتز در دست توسعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پلنگ سیاه در استودیوی نو الکترونیک آرتز در دست توسعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید