بازی متوقف شد تا داور به دستشویی برود!

به گزارش مجله دور زمین، در لیگ پائولیستای برزیل بازی در دقیقه 36 قطع شد تا داور چهارم راهی دستشویی گردد، اتفاقی که در نهایت به ضرر میزبان شد.

بازی متوقف شد تا داور به دستشویی برود!

به گزارش ورزش سه، در جریان رقابت های لیگ پائولیستای برزیل، اتفاق جالبی رخ داد. بوتافوگو در استادیوم سانتاکروز میزبان میراسول بود و با گل زی روبرتو از حریف خود پیش افتاده بود که داور در دقیقه 36 دستور به توقف بازی را داد. علت توقف بازی مسئله ای بود که برای الکس ریبیرو، داور چهارم، پیش آمده بود و او باید به دستشویی می رفت.

ریبیرو راهی دستشویی شد و پس از 5 دقیقه در میان سوت و تشویق طرفداران میزبان به زمین برگشت. طرفداران بوتافوگو به شوخی برای داور چهارم دست زدند، درحالی که خبر نداشتند وقفه بازی به ضررشان تمام خواهد شد. دقایقی پس از آغاز مجدد بازی، میراسول پیروز شد گل تساوی را بزند. بازی نیز در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

زی روبرتو، زننده گل بوتافوگو، در سرانجام بازی گفت: هرگز چنین چیزی را در عمرم ندیده بودم. داور بازی را قطع کرد و همان وقفه به سود حریف ما تمام شد و توانستند گل مساوی را بزنند. قبل از وقفه ما تیم مسلط زمین بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2350

به "بازی متوقف شد تا داور به دستشویی برود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی متوقف شد تا داور به دستشویی برود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید