بازیکن جوان استقلال راه اشتباه میرود، هیچکس با یک گل ستاره نشده

به گزارش مجله دور زمین، گودرز حبیبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: یکی از ویژگی های مثبت استقلال مقابل شهرخودرو استفاده بهینه فکری از نیروهای جوان تیمش بود. جوانانی که امتحان خوبی پس دادند و نشان دادند می توانند از سرمایه های آینده این باشگاه باشند.

بازیکن جوان استقلال راه اشتباه میرود، هیچکس با یک گل ستاره نشده

پیشکسوت آبی پوشان سپس بیان داشت: اما به سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال یک توصیه دارم چون احساس می کنم او بیش از حد جو گیر شده است. به عنوان پیشکسوت از گلزنی این بازیکن جوان بسیار خرسند شدم. اما از واکنش او بعد از گل و نشان دادن علامت هیس ناراحت شدم. وارد چنین جریانات حاشیه ای شدن برای این بازیکن بسیار زود است.

وی اضافه کرد: از فردای بازی هم تا به امروز این بازیکن جوان را در رسانه های زیادی می بینم که اصلاً برای آینده فوتبال او خوب نیست. این طور مانور رسانه ای دادن روی یک بازیکن برای خودش مخرب است. او جوان است و حالا حالاها برای این کارها فرصت دارد. باید بداند که هیچ فوتبالیستی یک شبه و با زدن یک گل ستاره نشده است. برای ستاره شدن باید راستا درست را رفت و راستا ستاره شدن راستای نیست که این بازیکن جوان در آن گام بر می دارد.

حبیبی توضیح داد: امیدوارم فکری به این موضوع توجه نموده باشد و این بازیکن با استعداد را که در صورت گام برداشتن در راستا درست می تواند فوتبالیست خوبی گردد را توجیه کند. در غیر این صورت فوتبال خاقانی خیلی زود تمام می گردد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان در مورد رشید مظاهری و قرار دریافت او درون دروازه آبی پوشان گفت: رشید نشان داده که برای بازی کردن در استقلال چقدر انگیزه داشته و در حال حاضر بهترین عملکرد را دارد. اما نظر من این است که نباید حسینی هم کاملاً نادیده گرفته گردد. باید فضای دروازه بانی در استقلال طوری مدیریت گردد که به حسینی هم بازی برسد. چون حسینی هم یکی از بهترین های ایران در این پست است و نباید به یک نیمکت نشین محض تبدیل گردد.

پیشکسوت استقلال در مورد ملاقات این تیم مقابل ذوب آهن خاطرنشان ساخت: ذوب آهن تیمی خوب است که در انتهای جدول واقع شده است و این کار را برای آبی پوشان سخت می نماید. ذوبی ها بابت نتایجی که گرفته اند عصبی هستند و ممکن است دست به بازی انتحاری بزنند که این خطرناک است. فکری ابزار لازم برای مهار بازیکنان خطرناک ذوب آهن را در اختیار دارد و می تواند با یک بازی هوشیارانه امتیازات کامل این بازی را از آن خود نماید تا به صدرنشینی اش ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1535

به "بازیکن جوان استقلال راه اشتباه میرود، هیچکس با یک گل ستاره نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن جوان استقلال راه اشتباه میرود، هیچکس با یک گل ستاره نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید