اکبری: 4 ماه هم از قهرمانی من در جام تختی نمی گذرد، با هماهنگی فدراسیون به زودی قرار است سر کار بروم

به گزارش مجله دور زمین، قهرمان وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی جام بین المللی تختی گفت: به من گفته اند مشکل کارم حل شده و می توانم به زودی سر کار بروم.

اکبری: 4 ماه هم از قهرمانی من در جام تختی نمی گذرد، با هماهنگی فدراسیون به زودی قرار است سر کار بروم

به گزارش خبرنگاران، در روزهای گذشته خبر دست فروشی مصیب اکبری قهرمان کشتی در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد. او در جام بین المللی تختی اخیر که روزهای 4 و 5 بهمن ماه در سالن شهید سروندی اندیمشک برگزار شده بود، در وزن 55 کیلوگرم قهرمان شد و به همین دلیل خبر دست فروشی اش به خاطر گذران زندگی خیلی زود پخش شد.

روز گذشته فدراسیون کشتی از او خواست که در محل این فدراسیون حاضر شده تا به مشکلش رسیدگی گردد. اکبری بعد از حضور در فدراسیون به خبرنگار خبرنگاران گفت: به من گفتند که مسئله حل شده و می توانم به زودی سر کار بروم.

او در خصوص اینکه فکرش را می کرد خبر دست فروشی اش اینقدر در فضای مجازی بازتاب داشته باشد، تاکید نمود: 4 ماه هم از قهرمانی من در جام تختی نمی گذرد. به همین خاطر این خبر واکنش هایی در پی داشت.

مصیب اکبری که اصالتا کرمانشاهی و ساکن شهرری است، در خصوص اینکه در این مدت چقدر توانسته برای تمرینات کشتی وقت بگذارد، گفت: هر وقت کار نداشتم به باشگاه می رفتم. به اردوها هم دعوت می شدم. اگر کار اجازه می داد تمرین هم می کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 281

به "اکبری: 4 ماه هم از قهرمانی من در جام تختی نمی گذرد، با هماهنگی فدراسیون به زودی قرار است سر کار بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: 4 ماه هم از قهرمانی من در جام تختی نمی گذرد، با هماهنگی فدراسیون به زودی قرار است سر کار بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید