انگلیس درباره سلطه مرورگرهای اپل و گوگل تحقیق می نماید

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران به رویترز، اداره رقابت و بازارهای انگلیس(CMA) در ماه ژوئن اعلام نمود تحقیقات وسیع تری درباره این موضوع و بعلاوه درباره اینکه اپل به وسیله اپ استور خود بازی های رایانشی ابری را محدود می نماید یا خیر، انجام خواهد داد.

انگلیس درباره سلطه مرورگرهای اپل و گوگل تحقیق می نماید

در بیانیه این سازمان آمده است: ما تصمیم گرفته ایم تا با انجام تحقیق دریابیم آیا این نگرانی ها موجه هستند یا خیر و اگر چنین است، گام های لازم برای ارتقای رقابت و نوآوری در این بخش ها را شناسایی کنیم.

گوگل در بیانیه ای اعلام نمود سیستم عامل اندروید در مقایسه با دیگر پلتفرم های موبایل به کاربران اختیارات بیشتری برای گزینش اپ ها می دهد. سخنگوی این شرکت در بیانیه ای نوشته است: بعلاوه این سیستم عامل به توسعه دهندگان اجازه می دهد بین موتورها، گزینه جستجوی مورد نظرشان را انتخاب نمایند و البته بستری برای رشد میلیون ها اپلیکیشن بوده است. ما به ساخت پلتفرم های بازی متعهد هستیم که به مشتریان قدرت انتخاب بیشتری می دهد و از سوی دیگر به توسعه دهندگان یاری می نماید کسب وکارهای موفقی بسازند.

اپل نیز اعلام نمود با (CMA) همکاری می نماید و شیوه ترویج رقابت و گزینش را ترویج می نماید. از سوی دیگر ایمنی و امنیت مصرف نمایندگان را نیز تضمین می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1401 بروزرسانی: 2 آذر 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2318

به "انگلیس درباره سلطه مرورگرهای اپل و گوگل تحقیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس درباره سلطه مرورگرهای اپل و گوگل تحقیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید