امروز آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور 1400

به گزارش مجله دور زمین، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: اعتراض به نتایج کنکور 1400 تا آخر وقت امروز چهارشنبه 14 مهرماه قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست. نتیجه آنالیز اعتراضات هم تا 10 آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

امروز آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور 1400

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: باتوجه به اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال 1400 ، بعضی از پذیرفته شدگان با ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود بوده و متقاضی معرفی به اولویت بعدی که در آن دارای نمره هستند می باشند.

وی در ادامه توضیح داد: برای سازمان سنجش آموزش کشور تنهادرخواست هایی قابل پذیرش و آنالیز هستند که شامل مصادیق اشتباه در انتخاب رشته که جزئیات آن در اطلاعیه امروز مورخ چهارم مهر سازمان سنجش آمده است، باشند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: داوطلبان معترض باید اطلاعیه حاوی موارد اشتباه درانتخاب رشته را مطالعه نموده و سپس در سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی https://request.sanjesh.org درخواست خود را ثبت کنند .

وی تاکید نمود: درخواست ها فقط از روش ذکر شده قابل ثبت است و سازمان سنجش از هیچ طریق دیگری درخواست اشتباه در انتخاب رشته را آنالیز نخواهد کرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: پذیرفته شدگان در این مرحله باید مطابق برنامه زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی فعلی اقدام کنند.

وی در انتها اظهار داشت: پذیرفته شدگانی که شرایط آنها در قالب شرایط موارد اشتباه در انتخاب رشته نیست، باید تقاضای خود را به وسیله دانشگاه محل قبولی برای تغییر رشته یا انتقال و به وسیله آیین نامه های مربوطه پیگیری کنند، زیرا این موارد قابل آنالیز در سازمان سنجش نمی باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1980

به "امروز آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید