الله کرم استکی: مدال آسیا و سهمیه جهانی برای ماست، قول فینال جاکارتا را می دهم

به گزارش مجله دور زمین، لژیونر و ملی پوش هندبال ایران قول می دهد که با کسب مدال و کسب سهمیه جهانی از کره باز می گردند و همچنین در جاکارتا جزو فینالیست ها خواهند بود.

الله کرم استکی: مدال آسیا و سهمیه جهانی برای ماست، قول فینال جاکارتا را می دهم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

الله کرم استکی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد جمع شدن ملی پوشان و حضور ماچک در اردوهای تیم ملی هندبال، اظهار کرد: خدا را شکر تعطیلات کریسمس بود و باشگاه هایمان مدتی تعطیل است. ما آمدیم تا در خدمت تیم ملی باشیم. ماچک را هم همه می شناسند با همه بچه ها رفیق است. همه چیز خوب است و ان شاء الله مدال و سهمیه دنیای خواهیم گرفت و قول می دهم که خبرهای خوبی از هندبال خواهید شنید.

او در پاسخ به این سال که خاموشی در هندبال تمام خواهد شد یا خیر ، گفت : اول باید ما همت کنیم و مقام خوب کسب کنیم و بعد دید همه به هندبال بهتر خواهند شد. همه حمایت خواهند کرد اما اول باید خودمان را نشان دهیم و بعد رسانه ها، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم ما را حمایت خواهند کرد تا هندبال زنده گردد.

استکی در مورد رقبای آسیایی ، اضافه کرد: کار ما که خیلی سخت است، اما انگیزه بچه ها خیلی بالا است. من قول می دهم که دست پر بر می گردیم. ژاپن، کره، قطر همه از ما می ترسند نمی رویم که ببازیم. بهترین تیم آسیا رو داریم باید ببینیم در مسابقات چه می گردد.

لژیونر هندبال ایران در مورد دیدارهای تدارکاتی پیش از رقابت های قهرمانی آسیا نیز اظهار داشت: در اسلونی و قطر هم بازی های خیلی خوبی داریم. اسلوونی سوم دنیا است و قطر هم نایب قهرمان آسیا است. چند بازی خوب با آن ها داریم ان شاء الله با آمادگی زیاد اعزام شویم.

او خاطر نشان کرد: دعا کنید بریم و هندبال دوباره جون بگیرد. دیگر کاری به گذشته نداریم که چه گذشت. می رویم که هندبال را زنده کنیم و به روزهای اوج برگردونیم. هندبال در سال های گذشته روزهای خوبی را در همه رده ها داشت، ولی بعدش رکود شد، ولی قول می دهیم که به اون روزهای خوب برگردیم.

الله کرم استکی در مورد بازی های آسیایی نیز شرح داد: در گوانجو دوم شدیم، اما سال جاری می توانیم یکی از فینالیست های باشیم. تا جاکارتا بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ می شوند و قول می دهم در بازی های آسیایی جاکارتا جزو یکی از فینالیست ها باشیم.

به گزارش خبرنگاران، اولین دوره اردوهای تیم ملی هندبال با حضور بوروت ماچک، سرمربی اسلوونیایی از روز گذشته آدینه در محل تالار هندبال شروع شد. این اردوها به مدت سه روز و با حضور ملی پوشان در تالار هندبال پیگیری می گردد و بعد از آن ملی پوشان برای دیدارهای تدارکاتی به اسلوونی و تورنمنت چهار جانبه قطر اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 435

به "الله کرم استکی: مدال آسیا و سهمیه جهانی برای ماست، قول فینال جاکارتا را می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الله کرم استکی: مدال آسیا و سهمیه جهانی برای ماست، قول فینال جاکارتا را می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید