اعلام جزئیات ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 پیغام نور

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، تمام پذیرفته شدگان آزمون تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 دانشگاه پیغام نور، از تاریخ 19 شهریور 97 لغایت 25 شهریور 97 فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان برای نیمسال اول 98-97 ثبت نام نمایند.

اعلام جزئیات ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 پیغام نور

ثبت نام تمام پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال اول 98-97 و به صورت غیرحضوری بوده و پذیرفته شدگان ضروری است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس: https://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام گردیده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

ضروریست، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 3 عدد)، مدرک معین کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته ضروری است مدرک کاردانی نیز ارائه گردد)، و گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه اسکن گردد.

این مدارک در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت باید تهیه گردیده و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 105

به "اعلام جزئیات ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید