اسامی شهر های ممنوعه اعلام شد

به گزارش مجله دور زمین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شرایط ترافیک جاده ها روان و بدون مشکل است.

اسامی شهر های ممنوعه اعلام شد

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا آدینه بیشتر استان های کشور را در بر می گیرد، ضروری است رانندگان قبل از سفر از آخرین شرایط جوی راه ها اطلاع حاصل نمایند و از سفر های غیرضروری در این ایام خودداری نمایند.

سرهنگ شیرانی تاکید نمود: همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر ضروری است همچنین تیم های پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده ها حضور دارند و تمامی پیش بینی های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودرو ها در جاده های کشور انجام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا توضیح داد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار دریافت شهر های استان خوزستان در شرایط قرمز، ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی از شهر های استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه نمود: ورود خودرو های شخصی به استان های شمالی با شرایط زرد و شهر های مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

سرهنگ شیرانی گفت: محدودیت تردد شبانه خودرو ها از ساعت 21 تا 3 بامداد کماکان در شهر های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1656

به "اسامی شهر های ممنوعه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی شهر های ممنوعه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید